כיף בחוף הים: חבילת ההרחבה הראשונה ל-GTA Online תגיע בשבוע הבא!

actual_1383697789

גנגסטרים בחוף הים: ההרחבה Beach Bum ל-Grand Theft Auto Online תשוחרר שבוע הבא, בתאריך 19/11, בתור עדכון ותכלול משימות ואתגרים חדשים למשחק המולטיפלייר הענק של רוקסטאר גיימס, בנוסף לכלי נשק ורכבים חדשים.

מספר שבועות לאחר ששחררה רשמית את מצב המולטיפלייר למשחק עטור השבחים שלה, Grand Theft Auto V, חברת רוקסטאר משחררת הרחבה ראשונה ל-Grand Theft Auto Online; ההרחבה נקראת Beach Bum, והיא כבר נחשפה בסוף אוקטובר בתור אחת משלושת ההרחבות הראשונות שיגיעו למשחק, ביחד עם חבילת הפיצוי (בלעדית לאלו ששיחקו במשחק במהלך אוקטובר 2013), ויוצר התוכן. חבילת הפיצוי כבר הגיעה, וכעת טורה של Beach Bum, אשר תשוחרר בתור עדכון ב-19 בחודש. כרגע עוד לא ידוע מתי בדיוק יגיע יוצר התוכן.

ההרחבה תכלול מספר משימות חדשות של מירוצים, קרבות עד המוות, הישרדות וצניחות חופשיות באזורי החופים של לוס סנטוס. רוקסטאר גם חושפת רכבים חדשים בצורת טרקטורונים וסירות לשימוש ליד חוף הים. פינת הנשקים מקבלת שתי תוספות נחמדות: אקדח קטן ונוח (לא ברור עד כמה הוא אפקטיבי), ובקבוק שבור שגורם הרבה נזק בעימותים פיזיים. הבונוס: שני הנשקים האלה מתווספים מיד לשלושת הדמויות הראשיות בסינגל-פלייר. ההרחבה גם תכלול אופציות חדשות לעיצוב הדמות שלכם, כמו תספורות וקעקועים.

actual_1384355164

GTA V שוחרר בספטמבר 2013 וזכה לקבלת פנים משבחת, ואתם מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו על המשחק. GTA ONLINE יצא בתחילת אוקטובר. ביקורת על המולטי (סופסוף) תגיע בסוף השבוע.

מקור: רוקסטאר גיימס

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אילן בבקשה אתה חייב לעזור לי נכון באונליין יצרתי שתי שחקנים אחד שלי ואחד של אח שלי והסכום כסף שלי ושלו זה ביחד האם אפשר לבטל את זה ? תודה