בכל הכוח: Ryse: Son of Rome נקטל על ידי האתר GameInformer!

ryse610

בכל הכוח ובלי רחמים: האתר הפופולרי GameInformer חותך, משסף, וקוטל את משחק הדור הבא של קרייטק ומיקרוסופט, Ryse: Son of Rome, בסקירה מקדימה לאחר מספר שעות משחק. מרבית הביקורת בכתבה: כלפי משחקיות בסיסית ולא מאתגרת.

אין ספק ש-Ryse הוא אחד המשחקים המצופים ביותר שלדור הבא יש להציע: מפותח על ידי חברת קרייטק (הידועה גם כ"גרפיקה זה 60 אחוזים מהמשחק") ומשווק על ידי מיקרוסופט, Ryse הוא משחק אקסקולוסיבי לקונסולת ה-Xbox One, והוא יהיה משחק בסגנון "הבתר-ושסף" אשר יתרחש ברומא העתיקה.

למרות זאת, האתר GameInformer, לאחר שזכה לשחק במשחק, לא פוסח עליו ומשחרר כתבה קוטלת במיוחד על Ryse ומכוון בעיקר כלפי המשחקיות. הכתב ששיחק במשחק, דן רייקט, יצא בעיקר מאוכזב ומשועמם מ-Ryse, ושוחט אותו בעיקר בגלל משחקיות חוזרת, בסיסית ולא מאתגרת.

את הכתבה הקוטלת רייקט התחיל עם הכותרת "Ryse כיף כמו להקליד מספרי טלפון" – משפט שחוזר על עצמו מספר פעמים בכתבה. רייקט גם רומז שהמשחק מתחיל בפתיח עלילה "ג'נרי" והוא נאלץ ללמוד מספר קומבואים שלא הלהיבו אותו, בכלל. הוא גם טוען שלמרות שהמשחק מנסה להראות כמו משחק אקשן עמוק ומושקע, החוויה האמיתית ב-Ryse היא הכל פרט לעמוקה.

רייקט סיים בעקיצה אחרונה שהוא קיווה שהמשחק יצליח להוכיח את עצמו כחוויה עמוקה, אך ההצלחה היחידה שלו הייתה לדאוג "שהארנק [שלו] יהיה כבד ב-60 דולר" בהשקת קונסולת הדור הבא.

כפי הנראה, ההימור של סיימון בכתבה קודמת היה נכון: משחק מלהיב מבחינה גרפית, אך נטול עומק.

ScreenShot0210

Ryse: Son of Rome ישוחרר ב 22 לנובמבר, בלעדית לקונסולת Xbox One.

מקור:GameInformer

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ידעתי, רק חבל שהמשחק פותח בקרייטק, חברה עם מנועים מושלמים וסיפורים נוראיים

הולך להיות משחק נוראי לפי מה שמסתמן.. מעולה, ככה לא אתגרה עם ה-PS4 שאני עתיד לקנות

קרייטק חזקים במנועים, חלשים בסיפורים. נמתין לביקורות

שכנראה יהיו פושרות ואף שליליות.

היה פה פוטנציאל… והוא בוזבז.

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x