הפלייסטיישן 4 הראשון בישראל?

PS4-Box-Content

הפלייסטיישן 4 הושקה באמריקה בהצלחה רבה ובשבוע הבא תושק באירופה. בישראל תושק מתישהו בקרוב, רק שלא ידוע בדיוק מתי היא תושק באופן רשמי. אחד הקוראים הנאמנים שלנו, שלום אספיר,  קיבל את הפלייסטיישן 4 מארצות הברית, אלה הרשמים שלו וגם התמונות מהקונסולה החדשה של סוני PlayStation 4:

את הפרה-אורדר לקונסולה עשיתי מייד לאחר שסוני פירסמו את תאריך היציאה של ה-PS4 וחשוב לציין שהיה שווה לעשות משלוח מהיר, כי החבילה מגיעה תוך 48 שעות או לא יאוחר מ-50 שעות מכל מקום בעולם.

האריזה והקונסולה

הייתי באמצע ישיבה כאשר קיבלתי את הטלפון של שליח DHL שאמר לי: "יש לי חבילה עבורך מארה"ב" מייד עם סיום הישיבה לקחתי את עצמי וטסתי לבית

מייד פירקתי את הקרטון וניגשתי לחבר את הפלייסטיישן 4 לטלויזיה שלי. הזמנתי מכשיר אמריקאי,לכן עשיתי בדיקה שאם צריך שנאי או לא,שלא ישרף המכשיר ואז ….

ולשמחתי לא צריך שנאי מיוחד, וכל מי שישי ידיו על קונסולה אמריקאית בהשקה יכול לזרוק את הכבל עם השקע האמריקאי לפח ולחבר את הכבל חשמל הרגיל של ה-PS3, השנאי מובנה בתוך הפלייסטישן 4 כמו שהוא מובנה בפלייסטיישן 3.

 

פלייסטיישן 4 בישראל

פלייסטיישן 4 בישראל 04

ממשק המשתמש / תפריטים

לאחר שחיברתי את הקונסולה (אותם חיבורים כמו ה-PS3 פשוט שלפתי את ה-3 מהמדף והנחתי במקומו את 4 ) התחלתי לשחק בתפריטים שדי הזכירו לי את התפריטים של הפלייסטיישן 3 אבל יש הבדל עצום והוא נמצא במהירות התגובה של הפלייסטיישן 4, מהירה מאוד לעומת הפלייסטיישן 3 וממש בשבריר שניה עולה לכם כל דבר שאתם לוחצים עליו, מהירות תגובה מדהימה.

פלייסטיישן 4 בישראל 01

מערכת ההפעלה קצת תסבך אתכם בהתחלה, עד שתבינו איפה נמצא כל דבר, אבל מתרגלים לכל החידושים מהר מאוד.

הכנסתי את היוזרים שלי של הפלייסטיישן 3 לפלייסטיישן 4. שניהם עוברים אחד לאחד,כל הטרופיס במידה ויש לכם כסף ב-PSN של הפלייסטיישן 3 הוא יופיע לכם כמובן גם ב-PSN של הפלייסטיישן 4 והחנויות בנויות אותו דבר (אישית,אני לא אוהב את זה)

אבל גם כאן מהירות התגובה עצומה מאוד, כל פעולה שתעשו בחנות תהיה מהירה פי כמה וכמה לעומת החנות של הפלייסטיישן 3. יכול להיות גם שבגלל שה-PSN של הפלייסטיישן 4 די ריק. זה נדע בהמשך.

שלט הדואלשוק 4

הדואלשוק 4 (DualShock 4) פשוט נוח וקל יותר מהדואלשוק 3, כיף יותר במשחקי FPS, גם למירוצים של NFS החדש, זה כיף ומרגיש נוח יותר וסוני שיחקו אותה עם השלט הזה, לא האמנתי שאני יהיה מרוצה ממנו עד כדי כך.

פלייסטיישן 4 בישראל 06

משחקים

משחקים, אי אפשר קונסולה בלי משחקים, נכון? אז בחרתי ב-Killzone: Shadow Fall כי הבדלי איכות יש בבלעדיים. את ה-Killzone 3 לא כל כך אהבתי בזמנו ולא היו לי ציפיות מה-Killzone: Shadow Fall אבל איך שהמשחק מתחיל עף לי הגג!

ראשית חשוב לציין שאיך שאתם מכניסים את הדיסק לקונסולה ולוחצם על ה-X כדי להפעיל את המשחק, לא עוברות 5 שניות ואתם כבר מתחילים את הקמפיין (!) פשוט התפריט עולה מהר והמשחק מתחיל מייד.

כולם רבים על BF4 או COD מי יותר טוב, מה נראה יותר טוב, חברים! מי שמתכנן לקנות PS4 שלא יוותר על Killzone: Shadow Fall. ישבו לידי חברים שחקני PC שיש להם מחשבים מפלצתיים ואפילו להם עף הגג מהמשחק הזה, אפשר רק לדמיין איך המשחק הזה היה נראה על מחשב PC.

המשחק פשוט נראה מדהים בכל שניה, סביבות משתנות, אוייבים חכמים, פיצ'רים מגניבים, פשוט כל התקדמות במשחק תגרום ללסת שלכם להתנגש חזק בריצפה,

פלייסטיישן 4 בישראל 03

ויש את תורת המתנקש החדש:

Assassin's Creed IV: Black Flag טוב קודם כל נגיד שמי שמתכנן לקנות PS4 ואוהב את סדרת המשחקים הזאת, אני לא ממליץ לשחק בו על ה-PS3 כי יש הבדל והוא גדול מאוד

AC4 הוא אולי המשחק השני בסדרה שאני משחק, לא מת על הסדרה הזאת אבל לפי מה שקראתי AC4 של ה-PS4 אמור להיות יפה וטוב יותר מכל גירסה בשוק וכן,  הם צודקים אני נותן לכם 5 דקות כדי להבין את ההבדל העצום בין הדורות למרות שאלו משחקי השקה ראשונים:

חבר שקפץ אלי רק לראות את Assassin's Creed IV: Black Flag לא נתן לי כמעט לשחק במשחק, והוא נמצא כבר בשלבי הסיום על ה-PS3 פשוט אמר לי "שלום! זה לא אותו משחק, זה כאילו אני משחק בכותר אחר". המשחק נראה מדהים כשאתם משחקים בו, פשוט מדהים.

פלייסטיישן 4 בישראל 05

משחק נוסף שאותו קניתי דיגיטלית הוא  Need for Speed Rivals שרכשתי ב-PSN האמריקאי ב-60$ ועליו אני לא יכול לתת השוואה כי המשחק יצא רק ל-PS4 ב-15/11/13 לכל שאר הקונסולות הוא יוצא ב-22/11/13

דבר אחרון לגבי משחקים, לא בדקתי את BF4 ו-COD כי את הקודים שמצורפים למשחקי ה-PS3 אני צריך להזין ביוזר האירופאי שלי, כלומר, בחנות האירופאית שכרגע סגורה ותיפתח בהשקת הקונסולה באירופה ב-29/11/13

השיתוף SHARE

ה-SHARE של ה-PS4 הוא אחד הדברים היותר מגניבים שיש. בכל רגע נתון במשחק שתשחקו אתם יכולים להעלות לפייסבוק,טוויטר סרטונים ותמונות תוך כדי משחק בלחיצת כפתור.

הקונסולה מקליטה אתכם (גיימפליי) 20 דקות בערך קבוע כל פעם ומשם אתם יכולים לבחור/לערוך מה לעלות ולאיפה. ענין מעט מציק, בעלי PS4 רואים את כל החברים שלהם ב-PSN אבל עבור החברים שלכם ב-PS3 אתם לא מחוברים אונליין (הרואה ואינו נראה חחח קצת באסה).

פלייסטיישן 4 בישראל 07

לסיכום, הקונסולה פשוט מגניבה, בהתחלה לא אהבתי את העיצוב אבל שהחזקתי אותה ביד חשבתי אחרת. יש הבדל במשחקים וראוי לציין שהמשחקים ששיחקתי היו פשוט טובים ממליץ לכם לבחור בהם גם. אז זהו הלכתי לשחק…

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
36 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

עכשיו חיברנו סוני 4 שהגיע מארה"ב בכבל רגיל והוא עובד…

שלום אספיר היקר!

תוכל להגיד לי אם רשום מאחרי הסוני 4 100-240V או שפשוט רשום 120V ???
תודה רבה

יש לי קונסולה בדרכה אלי מאנגליה ברגעים אלו ממש.
אני יכול לחבר לה את כבל החשמל הסטנדרטי, זה שמחובר כרגע לפס3 ולהתחיל לשחק בלי חשש?

סיימון שלום
רשמת שהקונסולה עובדת ישירות לחשמל, בדקת מאחורה מה המתח שהיא אמורה לעבוד עליו?
כי בעיקרון אם היא אמורה לעבוד על 110 ואתה מחבר אותה ל220 בטווח הארוך אתה יכול "לגמור" את הספק שלה, אתה יכול לכתוב מה רשום מאחורה כי עד כמה שאני יודע רשום 120v ,60hz 2.1A
תודה!

אהלן,
שלום אספיר זה הבחור עם הפלייסטיישן 4
הוא ישמח לענות לך בקרוב.

מי מישו רצה

תודה.

היי, למי שמעוניין, כרגע ביצעתי הזמנה באמזון אנגליה לקונסולה בלבד 1800 ש"ח כולל משלוח. לדעתי ממש טוב. מה שכן זה יגיע אלי רק לקראת סוף דצמבר -חודש הבא.. קצת מבאס אבל המחיר שווה. היתרון הוא שהם רק מחייבים 24 שעות לפני שהמשלוח יוצא ליעד כך שאם באיזה שהוא אורח פלא אני מוצא בארץ קונסולה במחיר נמוך יותר (לפי מה שנראה עכשיו אין סיכוי למצוא פחות מ3000 ש"ח) אפשר לבטל באמזון ולרכוש בארץ. מי שמעוניין מוכן לעזור לו עם זה

אני מעוניין אשמח לעזרה תודה Tzachziton@gmail.com

שלח קישור גבר

?זה בטוח להזמין מישם? ומתי מחדשים מלאי? וכמה זמן יקח לזה להגיעה

כן בטוח מאוד,המלאי? אין לי מושג אחי אבל יקח זמן.

תתחדש!
איזה טלויזיה זאת?

סדרת ה-6 של סמסונג LED 3D SMART TV

אחלה סיקור, ממש חודר ללב עם הפשטות וההסברים החשובים, אהבתי!

מקנא בך ברמות!

איזה כיף לך!!!!!!!!!!
גם אני רוצה!!!

חברים! זרקו עצם פה לאחים שלכם 🙂 מי שקנה כבר מארה"ב שישתף איך עשה את זה, האם זה משתלם האם שילם מכס וכו'…?

2700 ש"ח כולל משלוח מהיר,2 משחקים ושלט נוסף
לא מאמין שבארץ זה יהיה המחיר לחבילה כזאת

אהלן שלום!
מאיזה אתר הזמנת את הקונסולה?
תודה 🙂

VGP

ואוו אני מת כבר לקנות אותה. הסיקור שלך מעולה ואני מחקה..

תתחדש! שלי מגיע או מחר או בראשון . נ.ב מה השם שלך שם ? וללאיזה מדינה נרשמת ואם זה משנה ??

כתוב שם בתמונה shalom aspir לא? 🙂

כה אבל זה השם האמיתי שרק חברים רואים . יש גם את הpsn id

צודק זה כמו בסטים

ה-PSN ID שלי זה shalom1980

סבבה . שאני יקבל את הקונסולה בימים הקרובים אני ישלח לך

היי אספיר תתחדש תתחדש רק מלקרוא את הסיקור שלך נהיה לי פרפרים בבטן 🙂 האמת שגם אני רוצה לדעת איפה קנית ואיך ממזמינים
שיגיע כזה מהר תודה רבה.

ממליץ לך להזמין מ-VGP הקנדית כרגע אין שם קונסולות במלאי
הקונסולה עלתה לי 2700 ש"ח כולל המשחקים קילזון ואססיין + דיואלשוק 4 נוסף

דיל ממש ממש טוב!
תהנה שלום

שאלה לשלום אספיר 🙂 תתחדש חביבי! שאלה לגבי היבוא עצמו, ציינת ששליח הביא לך את החבילה, זה אומר שהזמנת מהאינטרנט? האם שילמת מכס? אפשר לדעת מאיפה הזמנת?
אני פשוט שוקל לבקש מדוד שלי שנוסע עוד חודש לארה"ב להביא אחד…

תודה רבה ותהנה לך!

מ-VGP הקנדית כרגע אין שם קונסולות במלאי
הקונסולה עלתה לי 2700 ש"ח כולל המשחקים קילזון ואססיין + דיואלשוק 4 נוסף

מה עם מכס? לא ביקשו ממך בארץ שהגיע לכאן?

לא

אחלה סקירה

36
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x