שריקת הסיום: פיפ"א מנג'ר 14 קובר את הסדרה

פיפא מנגר 2014

אלקטרוניק ארטס ואולפני Bright Future (עתיד מזהיר…) אישרו כי לאחר שיקול דעת מעמיק, סימולטור ניהול הכדורגל הוא ז"ל, ו FIFA Manager 14 יהיה הפרק האחרון בסדרה

התחרות הקשה מול ההצלחה של "פוטבול מנג'ר", ההפסדים מהפיתוח וצמיחה בתחום משחקי המובייל, הם הגורמים העיקריים להודעתה של EA כי סדרת ניהול הכדורגל שלה יוצאת לגמלאות. אין ספק שכדורגל כענף,  הוא הפופולרי ביותר בעולם, וכמו עם רוב הדברים הפופולריים, עיבודי משחק וידאו וסימולטורים הופיעו בעבר ממספר חברות, חלקן מצליחות, חלקן פחות, ובעוד EA מחזיקה בזיכיון הפופולרי ביותר  (FIFA) סימולטור הכדורגל לפיפ"א, סדרת ניהול כדורגל שלה, FIFA Manager, לא בדיוק נהנית מאותה הרמה של פופולריות כמו כותרי פיפ"א האחרונים, פיפ"א 13 וכמובן פיפ"א 14.

FIFA Manager 14 יהיה הפרק האחרון בסדרה, ועל פי ג'ראלד קולר מחברת Bright Future אלה הסיבות:

זו הייתה החלטה קשה מאוד , ולכן אני רוצה לקחת את הזמן כדי להסביר את זה. זה כנראה מגיע כאכזבה גדולה לרבים מכם, וזה מובן , כי אתם בטח שואלים: למה?

הז'אנר ברמה זו של תחכום ניהול קבוצת הכדורגל הוא מאוד מיוחד ושוחק בעיקר בשתי מדינות ( אנגליה וגרמניה ). השוק ומגמה כללית לקראת משחקים מקוונים וסלולריים גם תרמו להחלטה ויתר על כן, הגענו לצומת דרכים בנוגע לאפשרות של פיתוח מנוע חדש ו / או טכנולוגיה מקוונת מקבילה שתהיה הדרך היחידה לתת דחיפה לסדרה, אבל, כאשר כל הגורמים הללו הוערכו , זה הוביל אותנו להחלטה לשריקת הסיום .

קולר גם הודה לאוהדים על מסירותם , אבל לא סיפק מידע על הפרויקט הבא של הצוות ב Bright Future ו EA, תמשיך כמובן למקד את מאמציה בסדרת פיפ"א המאוד רווחית.

מטוטאל קלאב לפיפ"א

הסדרה החלה את דרכה בשנת 2002 תחת השם "טוטאל קלאב מנג'ר 2003" ששוחרר בזמנו לPC (בימיו העליזים). שנה אח"כ משחק המשך שוחרר גם לפלייסטיישן 2 ולאקסבוקס 1 (לא Xbox One), אך אחרי 3 השקות קונסוליות, שאיפשרו לבצע טקטיקות ואימונים לשחקנים, להחתים שחקנים לחוזים ולנהל קבוצה, הסדרה חזרה למקורות ה PC תחת שם חדש "פיפ"א מנג'ר" ו משנת 2005 שוחרר כותר בכל שנה עד FIFA Manager 14 ששוחרר השנה בקול ענות חלושה.

מה איתכם, אתם תתגעגעו לפיפ"א מנג'ר?

מקור: fifa-manager.blog

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות