אחרי השחרור הכושל: תיקון הבעיות מתקרב ל-Battlefield 4

Battlefield_4-באגים-קריסות

Battlefield 4 ממשיך את המסורת של סדרת באטלפילד וההשקה שלו מלווה בבאגים וקריסות. DICE מבטיחה לתקן בקרוב

EA ידועה ביציאות הכושלות של המשחקים שהיא משווקת, זה קרה עם Battlefield 3 וגם עם Simcity, הפעם זהו המולטי של Battlefield 4 שההשקה שלו מלווה קריסות שרתים, איבוד נתונים ועוד. מדובר בשלב זה על חלק מהבעיות שהתגלו בהשקה הנוראית של המשחק. כעת, Dice מפרסמת את כל הבעיות שהתגלו ושוטחת בפנינו את הפעולות שהיא הולכת לבצע בכדי לפתור אותן.

תקיעות וקריסות של המשחק: יתוקנו ברגע שיאותרו; שחקנים מכל הפלטפורמות חווים קריסות ותקיעות מוזרות בזמן שהם משחקים, הצלחנו לאתר את הבעיות הנפוצות ביותר ואנחנו עובדים נמרצות על מנת לתקן אותם עד ליציאת העדכונים הבאים. עד כה שיחררנו 4 עדכונים לסרברים (צד שרת), כאשר האחרון יצא ב-1 לנובמבר, בעתיד הקרוב אנחנו נשחרר עדכון שיהיה מצד הקליינט, הוא אמור לתקן חלק מהקריסות.

התקדמות במולטיפלייר נמחקת: בחקירה; שחקנים דיווחו על איבוד של ההתקדמות במולטיפלייר, זה כנראה קורא עקב הקריסה של השרת, דבר אשר מונע שליחת נתונים ל-Battlelog. שימו לב שבחלק מהמקרים הסטטים שלכם יתאפסו כחלק מתחזוקת שרתים, אך אלו יתעדכנו לאחר מכן.

שגיאה בקובץ השמירה בסינגלפלייר: בחקירה; אם זה קורא לכם, יש להגיב כאן עם הדברים הבאים: השלבים שגרמו לבעיה, מתי השגיאה קרתה, באיזה פלטפורמה אתם ואת המפרט ומערכת ההפעלה שלכם.

בעיות סאונד במולטיפלייר: תיקון בדרך; התיקון לבעיה שגרמה לסאונד להיות מושמט מידי פעם במולטיפלייר תהיה כוללת בפא'צ הבא שיצא.

בעיות בטעינת מחסנית בסרברים: תוקן; הבעיה תוקנה בעדכון צד סרבר האחרון שיצא.

Battlefield-4-Leaked-GDC-Screenshot-03
MEDIC?

 

משימות באקסבוקס לא עבדו: תוקן; בעיה שלא אפשרה לשחקנים לאתגר את חברים שלהם במשימות תוקנה.

Battlefield Premium, איפוס סטטים לא עובד: תיקון בדרך: בתחזוקה הבאה של ה-Battlelog הדבר יתוקן.

התור בסרברים לא עבד: כרגע זה מבוטל, מאמינים שנמצא הפתרון, עדיין עובדים על זה.

הפרסים מה-Battlepacks לא מופיעים במשחק ו/או ב-Battlelog: בחקירה; מודעים לבעיה, מנסים למצוא פתרון, ייתכן ותקבלו את הדברים באיחור, אם לא קיבלתם את הפרסים אחרי 12 שעות, פנו לתמיכה של EA כאן.

 

מה הלאה?

DICE עובדת על פא'צ לקליינט המשחק, והמטרה העיקרית היא לתקן את הקריסות בראש ובראשונה, דבר אשר משפיע על רוב השחקנים. חבל שמיהרו ב EA לשחרר את המשחק הזה מוקדם מדי ולתת לשחקנים הזדמנות לבחון את הבטא של המשחק, שבועיים בלבד לפני ההשקה.

בהזדמנות זו נספר לכם שביקורת מלאה על Battlefield 4 תשוחרר במהלך החודש, בתקווה שעד אז יהיה לנו משחק כמעט שלם.

מקור: battlelog

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שלום קניתי את בטלפילד פרימיום, המשחק פשוט לא עובד לא נכנס לי אפילו אל המשחק אשמח שיתקנו זאת. שילמתי משהו כמו 40 דולר על כלום.

בשביל תמיכה טכנית אתה יכול לפנות לעזרה רשמית של נציגי EA בכתובת http://help.ea.com/en/

מה שאני הייתי שמח שיתקנו זה בחיפוש שרת בBF3 אתה לוחץ על השרת וזה מראה כמה טיקטים המשחק וכמה נישאר למשחק להסתיים…זה חוסך המון זמן בכניסה לשרתים קצרים מידי / שעומדים להיגמר….

במה נתחיל?

המשחק לא עובד כראוי ללא עידכון לדרייבר אחרון של NVIDIA 331
ואף המקלדת האלחוטית מתנתקת במשחק.

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x