כמה ימכרו קונסולות הדור הבא ברבעון אחד ?

XboxOne Playstation 4 מכירות

שני אנליסטים מוערכים מפרסמים כמה לדעתם ימכרו קונסולות הדור הבא .בניגוד לנתוני סטטיסטיקה יבשים אלו נתונים שמעניינים באמת.

צמד האנליסטים רוברט וו ביירד ושות' קולין סבסטיאן הם אנליסטים מוערכים . בין היתר 'התנבאו' השניים על כך ש GTA V יכניס בחודש הראשון כמיליארד דולר מה שהיה נכון ועוד כהנה וכהנה הימורים די מוצלחים בעולם הגיימינג שלנו .
כעת פרסמו השניים תחזית כי שתי הקונסולות החדשות של הדור הבא גם הPS4 וגם הXBONE ימכרו כל אחת ברבעון האחרון של שנת 2013 בין 2.5 ל3 מיליון יחידות ! את הנתח העיקרי תופסת כמובן צפון אמריקה שלפי הצפי תימכור בין 1.5 ל2 מיליון יחידות כל אחת כאשר סבסטיאן אף הצהיר כי בניגוד לתחזיות שנתנו יתרון ברור לקונסולה היפנית, לדעתו קונסולת הXBOX של הדור הבא תמכור בשווה ואפי' יותר מהXBOX ! ,מיותר לציין שזוהי תחזית מפתיעה בהחלט .

אנליסט אחר וידוע יותר בשם מייקל פאקטר, ניבא בחודש שעבר כי קונסולת הדור הבא של סוני, PS4 תמכור יותר מזו של מיקרוסופט. יהיה מענין לבדוק אם התחזית שלו תתברר כנכונה.

XboxOne PS4 מכירות

קונסולות הדור הבא שאנחנו כ"כ מצפים להן יושקו בתאריכים נפרדים כאשר הPS4 תושק בצפון אמריקה ב15 לנובמבר וב29 לחודש באירופה .הXBONE תושק בשני האזורים ב22 לנובמבר .על זה נאמר נחיה ונראה .
מקור vg247

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות