חדשות רעות מיוביסופט: Watch Dogs נדחה ל 2014

 watch-dogs-DELAY

מחכים מאוד למשחק Watch Dogs ? תיאלצו לחכות אף יותר כי המשחק נדחה לאמצע שנה הבאה. גם המשחק The Crew נדחה.

"חודשיים זה מספיק ללוס סאנטוס, אח"כ תעברו לשיקגו", הצהירה יוביסופט כששוחרר GTA V והתכוונה בשיקגו, לאחד המשחקים הכי מצופים השנה Watch Dogs. הבוקר היא מודיעה, לצערם של מיליוני גיימרים כי המשחק נדחה ל 2014.
שני הכותרים היו אמורים לצאת בשנת הכספים הנוכחית של יוביסופט ( המסתיימת אגב, ב -31 במרץ 2014) , להבדיל ממשחק המירוצים The Crew שנדחה,  Watch Dogs קיבל כבר תאריכי יציאה: 19 לנובמבר בארה"ב ו-22 לנובמבר באירופה, 2013, אך כאמור, נזכה לראות אותו רק בשנה הבאה.

בשיחת ועידה הבוקר, הודיעה יוביסופט כי היא צופה ש Watch Dogs ישוחרר ברבעון הראשון של שנת הכספים שלה ( בין 1 באפריל לבין 30 ביוני 2014) והמשחק The Crew צפוי להשתחרר ברבעון השני ( בין 1 ביולי ו -30 בספטמבר , 2014) .

Watch-Dogs-GamePro

Ubisoft פרסמה את ההצהרה הבאה מהצוות פיתוח  Watch Dogs בבלוג הרשמי של החברה:

השאיפה שלנו מההתחלה עם Watch Dogs הייתה לספק משהו שמגלם את מה שאנחנו רוצים לראות בדור הבא של משחקים. עשינו אחד ועוד אחד, ולקחנו את ההחלטה הקשה כדי לעכב את שחרורו עד אביב 2014.

אנחנו יודעים שהרבה מכם בוודאי תוהים : למה עכשיו ? גם אנחנו נאבקנו באם היינו צריכים לעכב את המשחק, אם לאו. אבל מההתחלה , אנחנו אימצו את הגישה כי אנחנו לא מתפשרים על איכות. ככל שהתקרבנו לשחרור , התברר לנו שאנחנו צריכים לקחת את הזמן הנוסף כדי לספק את החוויה הבאמת בלתי נשכחת ויוצאת דופן.

מאחר ומדובר בידיעה די מרעישה, מנכ"ל יוביסופט גם כן פרסם הצהרה נפרדת:

המטרה שלנו היא לטווח הארוך כדי לנצח את הדור הבא. ההחלטות הקשות שאנו נוקטים היום כדי לממש את הפוטנציאל הגדול של היצירות החדשות שלנו במלואן, תשפיע על הביצועים לטווח הקצר שלנו. אנו משוכנעים כי , בטווח ארוך יותר , הם יוכיחו את עצמן וההחלטות תהיינה נכונות גם במונחים של שביעות רצון עבור המעריצים  שלנו וגם עבור בעלי המניות שלנו . אנחנו בונים זיכיונות חדשים שישפיעו לטובה גם על הביצועים הפיננסיים של יוביסופט.

יוביסופט הכריזה בעבר כי המשחק פותח על ה PC כפלטפורמה מרכזית, ויכול להיות שבחברה לא מרוצים מזה ש Watch Dogs רץ על 30 פריימים לשניה בקונסולות של הדור הבא, אולי היא רוצה יותר (?).

אם רציתם איזו שהיא נחמה, אז באביב 2014 הולכים לצאת כמה משחקים ממש טובים. למשל, אומרים ש GTA V למחשב ישוחרר שם, ואני מזכיר לכם גם את TitanFall.

מקור: IGN

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

באאאאאאאאאסה
כמה זמן חיכתי לזה

שיקחו את כל הזמן שבעולם,
עדיף מאשר לשחרר משחק מלא בבאגים ולא מוכן לשוק.
מעריך את יובי על ההחלטה הזאת.
אל תדאגו יש מספיק משחקים מעולים בדרך.
כמובן שבזכות הnext gen.

זה נכון, רק שהיה נראה כי המשחק די מוכן.

זה הטרנד עכשיו.

אין לכם מה להתבאס אנשים לדעתי הם עושים צעד נכון , הרבה יותר עדיף לדחות משחק מאשר להוציא אותו לא מוכן …MOH היה משחק עם פוטנציאל גדול עם מלא דברים מעולים אבל מיהרו להוציא אותו ובסוף יצא משחק רע.

לאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!
למה???
ביאסו לי את החיים!

אוקיי, זה היה לא צפוי…

למהההההההההההה?!?!?!?!

איבדנו מועמד חזק למשחק השנה של 2013… לפחות יש את שנה הבאה…

7
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x