מניית יוביסופט קרסה לאחר הדחיה של Watch Dogs

UBISOFT-STOCK-SHARE-WATCH-DOGS

הדחייה של יוביסופט למשחק Watch Dogs נותנת אותותיה גם בבורסה של פאריז. החברה איבדה בסוף המסחר רבע משוויה, אחרי שקרסה כבר ב 32%.

יוביסופט היתה מוכנה למחוק את הימים האחרונים מדפי ההיסטוריה שלה. בעקבות החדשות האחרונות של החברה, גם המניה לא נשארה אדישה ולמשקיעים בבורסה היה מה להגיד על דחיית המשחק Watch Dogs, הם פשוט החליטו למכור את המניה וגרמו לירידות חדות של עד 32% ביום אחד, משהו שלא קרה למניית יוביסופט מאז 1996. המניה נסחרה במשך רוב היום בירידות חדות נעצרה בסיום המסחר בשער 8.19 אירו, המשקף לה ירידה של 26%.

מוקדם יותר החברה קיימה כנס משקיעים והמשיכה לבשר להם בשורות איוב כמו הורדת תחזית ההכנסות (צפוי לאור הדחיה של המשחקים) וכי המכירות של שני המשחקים Splinter Cell: Blacklist ו- Rayman Legends (למרות הביקורות המעולות) היו מתחת לתחזיות החברה.

watch-dogs-DELAY

Watch Dogs שקיבל כבר תאריכי יציאה לחודש הבא, קיבל תאריך יעד חדש וישוחרר ברבעון הראשון של שנת הכספים שלה ( בין 1 באפריל לבין 30 ביוני 2014). עוד משחק שנדחה הוא The Crew שצפוי להשתחרר ברבעון השני ( בין 1 ביולי ו -30 בספטמבר , 2014). יוביסופט מצפה למכור יותר מ 6 מיליון עותקים של המשחק Watch Dogs בהשקה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
12 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

איך איך הם דחו את המשחק שהזמנתי מראש ומחכה לו הכי בעולם? איך??
מגיע להם!!!

תכלס מגיע להם!!!
(סתם חיממממו אותי על המשחק הזה)

וואו, איו מכה נוראית ליוביסופט. אני מקווה שהכול יסתדר בקרוב. אססינס קריד 4 יוצא אוטוטו. יש עוד משחקי יוביסופט שיוצאים לפני סוף השנה?

לא בגלל שהם עובדים בשיטה מאוד מסוימת כאילו AC יוצא עכשיו פעם הבאה WATHC DOGS ואז THE CREW ואז THE DIVION זו שיטת שיווק טובה למשקיעים אבל 2 משחקים נידחו בחצי שנה אז זה די חרא

לא יקרה; אססינס קריד היא סדרת משחקים שנתית בעיקר בגלל העלילה שלה, ולכן הם משחררים משחק כל שנה כדי לא ליצור פער עם העולם האמיתי (בזמן, כמובן).

קרו ודיוויז'ן מפותחים על ידי מפתחים אחרים (לא יוביסופט מונטריאול – המפתחת של אססינס קריד, ווטצ' דוגס, וריינבוו סיקס פטריוטס), לכן יוביסופט יכולה להוציא כמה משחקים שהיא רוצה מכל אחד מהזיכיונות שלה, כמובן לא בשיטת הקול אוף דיוטי.

לפי דעתי המשקיעים עשו בסכל GTA יצא באותו זמן עדיף להשקיע יותר אצלהם, אחד מהשתיים גם ככה חשבתי להוריד לשחק פיראטי נראה לי זה מטומטם לקנות אותו משחק

והם חיים בסרט שהם ימכרו 6 מיליון עותקים

אתה חיי בסרט
ראיתה את ההתלהבות מהדבר הזה?

מה שבטוח שעכשיו הם לא ימכרו אפילו 2 מיליון

חחח אני חותם על יותר מ 5 מיליון עותקים

אני חותם על יותר. 10 מיליון עותקים בלי הגזמה עד סוף 2014. פאר קריי ואססינס קריד שניהם מכרו מיליונים עד סוף 2013. תאר כמה ימכור משחק מקורי ומצופה כמו ווטצ' דוגס.

חיים בסרט ? זה המשחק שמלא מחכים לו והוא בטוח ימכור יותר

אולי יעניין אתכם
Close