The Wolf Among Us: טריילר השקה למשחק החדש של Telltale

היום זה סוף סוף קורה, הפרק הראשון של המשחק החדש מבית The Wolf Among Us – Telltale  (מפתחי The Walking Dead ועוד רבים וטובים).
המשחק מבוסס על סדרת הקומיקס המבריקה של ביל וילנגהם – Fables, ונכנס לנעליו של "Big Bad Wolf" (או בקיצור Big B) שמוכר לכולנו מהאגדות כזאב הרע (אם זה הזאב מכיפה אדומה או מהאגדה עם שלושת החזירים). ועכשיו הוא ה-"שריף" של עיר האגדות (Fable Town) שנמצאת בניו יורק. להיות שריף בעיר זו משימה לא פשוטה כאשר יש ל-Big B  אינספור אויבים, והוא צריך לחשוב פעמיים על איך שהוא מתנהג או על מה שהוא אומר, וכמובן – על הבחירות שהוא עושה.

TellTale ציינו מספר פעמים שהבחירות במשחק הזה ישפיעו על המשחק הרבה יותר מהשפעתם על המשחק ב-The Walking Dead , ושזהו הפרוייקט הכי גדול שלהם. 
הפרק הראשון שנקרא Faith יוצא מחר ועולה כ-5 דולר ב-Playstation 3 וב-Xbox 360 כאשר כל העונה הכוללת כ-5 פרקים עולה כ-25 דולר. למחשב אין את האופציה לקנות פרק אחד, אבל לדעתי אפשר לסמוך על TellTale ולקנות את כל העונה במחיר של 25 דולר בלי לדאוג.


כאמור, המשחק יוצא מחר בשעה שמונה בערב ואני הזמנתי את המשחק ברגע שהוא צץ ב-Steam. ביקורת על הפרק הראשון תתפרסם לאחר יציאתו. 

The Fables Game Comes Out Tomorrow! What The Hell Is Fables?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות