פרטים חדשים על אפליקציית השליטה מרחוק של הפלייסטישן 4

playstation_4_hardware_ecosystem-450x235

האפליקציה תשוחרר לצד תאריך היציאה של הפלייסטיישן 4

בראיון שקיים האתר יורוגיימר עם ראש אולפני סוני, שוהי יושידה, הוא סיפק פרטים נוספים אודות האפליקציה אשר תהיה מקבילה לקונסולת הפלייסטישן 4. דרך האפליקציה תוכלו להתחבר למשתמש הפלייסטישן שלכם, ושם לבצע מגוון פעולות שישפיעו על הפלייסטישן שלכם והתכנים המתלווים אליו: שליחה וקבלה של הזמנות למשחקים, צפייה ישירה במשחקים של חברים, שליחת הודעות ואפילו רכישה והורדה אוטומטית של כותרים מהחנות המקוונת של פלייסטישן – כל זה דרך האפליקציה ומרחוק. בנוסף לכל זה, מפתחים יוכלו להשתמש באפליקציה כדי לטעון אפליקציות שקיימות על הפלייסטישן 4, איתן הם מפתחים את כותריהם.

1

אי אפשר שלא לשים לב בזמן האחרון לשילוב של סמארטפונים וטאבלטים בשוק הגיימינג, לא מדובר על משחקי מיני שאפשר להוריד דרך ה – App Sotre או ה – Google Play אלא על שליטה מלאה במשחקים שקיימים אצלכם במחשב או בקונסולות, לדוגמה:

בבאטלפילד 4 קיים מוד מיוחד בשם "Commander Mod" שמאפשר לבעלי טאבלטים לשלוט בשדה הקרב ולתת הוראות לקבוצה שלהם, על זה יקבלו נקודות XP לשחקן שלהם. בנוסף לכך, דרך הטאבלט שלכם תקבלו שליטה מלאה על שירות הבאטלוג, מה שיאפשר לכם לעשות כל דבר שאפשר לעשות בבאטלוג, מכל מקום בו אתם נמצאים.

PlayStation-4-APP

תאריך ההשקה הרשמי של הפלייסטישן 4 הוא ה – 15 לנובמבר (בצפון אמריקה, כמובן) ומחירו יעמוד על כ – 400$. האפליקציה, שתהיה זמינה גם למערכת ההפעלה של אפל – IOS וגם למערכת ההפעלה של גוגל – אנרואיד תושק לצד הפלייסטישן 4.

מקור: Gamespot

[divider]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות