Deus Ex חדש הוכרז לדור הבא

deus-ex-universe

איידוס מונטריאול הכריזה כי משחק חדש בסדרת דאוס אקס לדור הבא מפותח ל PC, Xbox One, ול-PS4. יש לחברה תכנית גדולה בשם Deus Ex: Universe

הרעיון מאחורי Deus Ex: Universe הוא ליצור עולם משחק מורחב ומתמשך הנבנה על פני דור של משחקי ליבה. החברה מתכננת לספק תוכן משמעותי שמרחיב את הזיכיון על בסיס קבוע, וכדי לספק קונספירציה עמוקה שתתפרס על כמה משחקי Deus Ex מקושרים, כך שלטענתם התכנית תיצור חוויה עשירה יותר מאי פעם. Deus Ex: Universe יכלול לא רק משחקי מחשב וקונסולה, אלא גם ישלב סמארטפונים, ספרים, רומנים גרפיים, וכו ‘..

תמונת קונספט ראשונה של התכנית (לחצו להגדלה):

דייוויד אנפוסי מחברת איידוס אומר:

אני שמח לאשר שאנחנו כבר נמצאים בשלבי הפיתוח של התכנית Deus Ex: Universe במשחק החדש לקונסולות של הדור הבא ולמחשב . אנו שמחים מאוד על זה באולפן ורציתי ליידע אותכם כי רוב הצוות מאחורי Deus Ex: Human Revolution כבר עובד קשה על המשחק החדש . לקח לנו ארבע שנים כדי ללמוד כיצד ליצור חוויה דאוס אקס ייחודית עם Human Revolution והיה חשוב לי לשמור את הידע הזה בזיכיון.

[divider]

Deus Ex: Human Revolution – Director’s Cut מקבל תאריך יציאה

החברה הודיעה במעמד ההכרזה כי גרסת המשחק המיוחדת שכוללת תוספות רבות תשוחרר ב-25/10 באמריקה וב-29/10 באירופה ל Wii U, PS3, Xbox 360 ול PC.


מקור: community.eidosmontreal

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מישהו יכול בבקשה להסביר לי על מה המחשק?

אין עדיין מידע על המשחק הבא, גם לא שם.

Deus Ex: Universe זו תכנית שתכיל בתוכה את הכותרים הבאים.

לא, אני מתכוון בכללי. אני לא שיחקתי במשחקים וכולם מדברים עליהם אז רציתי לדעת על מה זה ולה זה כזה מפורסם