Machinima תשיק אפליקציה חדשה ובלעדית ל Xbox One

Machinima Xbox One

שיתוף פעולה בין מיקרוסופט למשינימה יעניק לשחקני הקונסולה אפליקציה ייחודית שתתפור לכל גיימר את חליפת הסרטונים המתאימה לו. מיקרוסופט מנסה להרחיק את שחקני הקונסולה מהמחשב?

מיקרוסופט היתה רוצה שתימנעו מלגשת לאתר כמו יוטיוב ותתחילו לחפש סרטונים על משחקים שאתם אוהבים. בשביל לא להטריח אותכם, היא הודיעה  על שיתוף פעולה חדש עם לא אחרת מאשר חברת משינימה, שתשיק יישום חדש באופן בלעדי על ה-Xbox One , עם שחרורה של הקונסולה ב -22 בנובמבר . האפליקציה החדשה של משינימה מנצלת תכונה שבלעדית בקונסולה בשם " Snap" , המאפשרת לשחקנים לעשות שני דברים בבת אחת , על אותו המסך. כמו שהסרטון החדש מסביר, צריך פשוט להגיד לקונסולה:

“Xbox, Snap Machinima”


אחד הדברים הראשונים שהקריאה הזו “Xbox, Snap Machinima” תעשה הוא להציע קטעי וידאו מהספרייה הנרחבת של משינימה , המבוססים על המשחק הנוכחי שאתם משחקים. סרטונים אלה יספקו את כל מה שיעזור לכם במשחק כמו ביקורות משחקים, סרטוני הדרכה, סקירות ועוד. בנוסף , האפליקציה תציע חוויית סנאפ עשירה יותר עם התאמה אישית לכותרים בלעדיים של הקונסולה ויקוטלגו בשם " Wingman ".

Machinima-App-Xbox-One-Announce
בנוסף לחוויות הסנאפ, משינימה תאפשר אינטגרציה עם Xbox One SmartGlass, שתאפשר לכם לשמור משחק או לבצע מספר פעולות בו, דרך הסמארטפון או הטאבלט שלכם, שישמשו כמסך שני לצד הטלוויזיה שלכם.

מקור: xbox.com

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות