Killzone: Shadow Fall ישתלט לכם על נפח של 50GB

Killzone-shadow-fall-ps4

סוני הודיעה כי משחק הקילזון הבא ישקול לא מעט. 50GB שהם עשירית מנפח הפלייסטיישן 4. הדור הבא חובב ג'יגות

קונסולת הדור הבא של סוני, ה PS4, הוכרזה עם נפח אחסון של 500GB, ולמרות שזה נראה כמו מספיק ג'יגות בשביל המשחקים החדשים שלכם, קחו בחשבון שהמשחקים של הדור הבא הולכים לשקול לא מעט. Killzone: Shadow Fall הולך להשתלט לכם על 10% מנפח האחסון וזה רק משחק אחד. משחק כמו באטלפילד 4, עשוי להגיע עםהרחבות ועדכונים לנפח דומה וכן הלאה. המזל הוא שקונסולה מאפשרת הרחבה.

החדשות לגבי גודל הקובץ של המשחק הגיעו מדברים שאמר מנכ"ל החברה, פרגל גרא, במהלך דיון בנוגע להבדלים בין המדיה הפיזית לדיגיטלית:

קודם כל, [דיגיטלי] הוא בהחלט משהו שהולך לגדול כאמצעי צריכה. ויש חידושים גדולים בPS4 כדי להפוך אותו למושך יותר וקל יותר שגיימר נבון רוצה להוריד. לשחק כמו שאתה מוריד באופן פונקציונלי, למשל, זה אומר שאתה לא צריך את כל הקובץ לפני שאתה מתחיל. Killzone: Shadow Fall הולך להיות בסביבות ה 50GB.

בהמשך הדיון על תהליך ההורדה לפלייסטיישן 4, גרא המשיך באומרו:

זה לא מושלם. זה לא חלק. גרסת הקובץ של המשחק לעומת גרסת הדיסק של המשחק אולי צריכה לעבור בדיקות QA ונוספות נוספות.

KZ4_50GB

לאחרונה דיווח האתר יורוגיימר כי המשחק ירוץ על 60 פריימים לשניה, רוב הזמן. וזה נתון משמח למעריצים, שכן משחקים אחרים של הדור הבא, כמו Watch Dogs ירוצו על 30FPS, אני מניח שגם באטלפילד 4.

בתערוכת E3 2013, זכה המשחק להדגמה רשמית ולהזכירכם מדובר משחק השקה ל-PS4, כלומר, זה הולך להיות משחק הדגל הבלעדי של סוני בז'אנר משחקי היריות מגוף ראשון, כזה שאמור למכור את הקונסולה לחובבי הז'אנר.

רק אל תתפתו לקנות יותר מדי הרחבות, שלא תחנקו את ההארדיסק של הקונסולה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מטורף!

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x