העידן המודרני ב Assassin’s Creed 4 יורחב לכדי 5 שעות של משחק

Assassin’s Creed IV: Black Flag

 תשכחו מעידן מודרני קצרצר ונטול ענין ב-Assassin’s Creed 4, כי המפתחים מבטיחים עד 5 שעות של גיימפליי, אם תחפצו בכך

Assassin’s Creed IV: Black Flag מספר כידוע את סיפורו של אדוארד קנוואי, פיראט בתור הזהב של הפיראטים, המשחק אף זכה לחבילת הרחבה משובחת, אבל מסתבר שזהו לא הסיפור היחיד של המשחק.

במשחק תוכלו גם לחקור את העולם המודרני של Assassin’s Creed, שזה אומר לחקור את הסביבה של חברת 'אבסטרגו', החברה שבה אתם עובדים ותפקידכם הוא לחזור אחורה בזמן אל תקופתו וסיפורו של אדוארד קנוואי, סבו של קונור מ  AC3 .

אז איך בעצם החלק המודרני נראה ומה חלקו בעלילת המשחק  ? הנה כמה פרטים :

כשתצאו מעלילותיו של אדוארד, תוכלו לסייר במשרד שלכם, על השולחן שלכם יהיו פסלים קטנים, דמויות מעולם המשחק, פסלים אלו יוצגו לפי ההתקדמות שלכם במשחק:

עמיתכם לעבודה לא ישבו רגל על רגל בחוסר מעש .תוכלו לראות אותם משוטטים ברחבי הבניין ואף משוחחים אחד עם השני על נושאים שונים (עליית מחירי הדלק ? ההתחממות הגלובאלית ?  …).

בתחתית המסך תהיה פינה עם לוח קטן, לחיצה עליו תחשוף את התפריט והממשק של "העולם האמיתי" קרי עולם הפיראטים .

אשרף איסמעיל במאי המשחק סיפר מה חלקו של החלק המודרני בעלילה ביחס לחלק ההיסטורי :

החלק המודרני אופציה ולא חובה, אם תרצו לעשות אותו תוכלו ללמוד יותר על עלילת המשחק, למה בחברת 'אבסטרגו' בחרו לחקור דווקא את סיפורו של אדוארד ? מה מעניין דווקא בו ולא באף פיראט אחר ? בעצם אפשר לומר שזהו החלק המשלים לעלילת המשחק לאלו שמעוניינים ללמוד אותה יותר לעומק.

אם אתם תוהים כמה זמן יקח לכם להשלים את החלק המודרני ? אז תדעו שזה בעצם תלוי בכם, במהלך המשחק תחזרו לחלק המודרני כחמש פעמים כאשר כל פעם תיקח בערך בין שלוש לארבע דקות, במידה ותרצו לחקור את המשחק יותר לעומק, למצוא הכל, לפרוץ כל מחשב ולגשת לכל חדר זה יכול להגיע גם לחמש שעות ! .

ואיזה סוג של חומר תמצאו במחשבים ?

אשרף מסביר שתצטרכו ללמוד איך לפרוץ למחשבים וכן איך לעקוף את האבטחה האנושית על מחשבים מסויימים שברמת הסיווג שלכם בחברת "אבסטרגו" אין סיכוי שתקבלו גישה אלהם בלי שתפרצו לתוכם. חלק  או רוב החומר שתמצאו יספר ויחשוף בפניכם מה בדיוק קרה לדזמונד אחרי Assassin Creed III, אשרף הסביר שזה הייתה הזדמנות שלהם להיפרד מדזמונד … .

בנוסף תוכלו לראות מה בדיוק עושה החברה עם המחקרים שלכם ,תוכלו לראות לאן זה יתקדם ומה התפתח מזה. אשרף מסביר שזה בעצם פרודיה עוקצנית ומצחיקה על עולם משחקי הוידאו והחברות שמפתחות אותם . מקורות יודעי דבר מספרים כי המשרדים של חברת 'אבסטרגו' דומים באופן מפליא למשרדי חברת 'יוביסופט' במונטריאול שבקנדה .

השבוע שחררה שחררה יוביסופט פרטים על חבילת ההרחבות למשחק וההרחבה העלילתית והמעניינת בשם Freedom Cry שתיתן לכם גישה לדמות חדשה בשם אדוול (Adewale), עבד לשעבר שהפך למתנקש.

Assassin's Creed IV: Black Flag ישוחרר ב-1 לנובמבר לקונסולות PS3, Xbox 360 ו- Wii U. שחקני ה-PC ייאלצו להמתין ל19 בנובמבר כדי להניח את ידיהם על ההרפתקה הזאת. המשחק גם יגיע לPS4 ול-Xbox One ביום ההשקה.

מקור : allgamesbeta

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x