GTA V מכר 29 מיליון עותקים ועקף את סך המכירות של GTA IV

GTA-V-מכירות-עותקים

השקה פנומנלית: GTA V עשה בשישה שבועות יותר ממה ש GTA IV עשה בחמש שנים. טייק-טו מדווחת:

Grand Theft Auto 5 מכר כמעט 29 מ' יחידות, חשפה מפיצת המשחק טייק2 במהלך שיחה עם המשקיעים. מספר זה עולה על מספר היחידות שמכר Grand Theft Auto 4 מאז שוחרר (2008), שעומד עד היום על 25 מיליון יחידות.  הנתון הזה מדהים בעיקר כשאנחנו נמצאים במרחק של שישה שבועות בלבד מההשקה של GTA V. שטראוס זלניק , יו"ר ומנכ"ל של Take-Two דיבר אל המשקיעים ואמר:

במהלך הרבעון השני של שנת הכספים , אנו מדווחים על תוצאות שיא שנובעות מההצלחה חסרת התקדים של פאר היצירה של רוקסטאר- GTA V , הביקורות היו מדהימות, נופצו שיאים בתעשיית הבידור והמשחק מכר כמעט 29 מיליון יחידות עד כה. הצלחה יוצאת דופן של GTA V ממחישה את המומנטום החיובי והתיאבון המתמשך של הצרכנים והעסקים שלנו לאיכות הגבוהה ביותר של מוצרי בידור אינטראקטיביים

Take-Two הודיעה ​​כי Grand Theft Auto 4 מכר 25 מ' יחידות בחודש יולי , חמש שנים לאחר השקתו הראשונית.

GTA-V-שיאים

מאז יציאתו ב-17.9, GTA V שבר שיא אחרי שיא והכניס ביום ההשקה הראשון שלו כ-800 מליון דולר ולאחר שלושה ימים בלבד כמילארד דולר! השיאים האלו ואחרים זיכו אותו בשבעה שיאי גינס.

ה-DLC הראשון בשם Beach Bum Pack צפוי לצאת בחודש הקרוב ורוקסטאר גם התחייבה של חבילות פיצוי שיגיעו לשחקנים ועל עדכון גדול שיגיע ל-GTA Online בקרוב.

מקור: videogamer

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מתי זה יצא למחשב!!

אני צופה שפורט למחשב ייצא מתישהו באמצע 2014.

לא לדאוג קובי, זה מתוכנן להתפרסם בשעה הקרובה 🙂

אני מקווה שהיא תנצל את הכסף שהיא תכניס לדברים טובים.

כמו לפתח את ג'יטיאיי 6 😛

מגיע לרוקסטאר!