Rockstar תפצה את שחקני GTA Online בחצי מליון דולר


לאחר ההשקה הבעייתית והנוראית של GTA Online בראשון לאוקטובר, Rockstar מחליטה לפצות את השחקנים בחצי מליון דולר (במשחק.. כמובן).

ההצלחה המסחררת של GTA V הפתיעה אפילו את Rockstar מה שגרם להשקת מצב ה-Online של המשחק – GTA Online להיות בעייתית במיוחד כאשר בראשון לאוקטובר היה בלתי אפשרי להיכנס למשחק, והיה קשה להיכנס אליו ולשחק בקביעות גם כמה ימים לאחר מכן, שלא נדבר על משתמשים שנמחקו ורכוש וכסף שנעלמו לשחקנים. עכשיו שמצב – הOnline עובד כמו שצריך, Rockstar מחליטה לפצות את השחקנים בלא פחות מחצי מליון דולר שיופיעו בחשבון הבנק של השחקנים בקרוב.
על מנת לשמור על האיזון הכלכלי במשחק, התשלום יחולק ל-2 ויגיע ב"תשלומים" של 250,000 דולר כל פעם. תאריכים מדויקים להגעת התשלומים עדיין לא ידועים והם יתפרסמו בהמשך,  אך נאמר שהתשלום הראשון יופיע בחשבון הבנק של השחקנים עד סוף השבוע הבא והתשלום השני עד סוף החודש.
ישנם מספר תנאים לקבלת הפיצוי:

  • אתם חייבים לשחק במשחק באוקטובר (כל מי ששיחק לפחות פעם אחת גם בעבר).
  • אתם חייבים להוריד את העדכון הרביעי למשחק (1.04) שיתקן את הבאגים שעדיין לא תוקנו ב-GTA Online. העדכון ישוחרר בשבוע הבא.
  • התשלומים יופיעו בחשבון הבנק כל עוד השחקן עומד בשני הקריטריונים האלו, מעבר להורדת עדכון 1.04 אין עוד פעולה שיש לבצע. 

חצי מליון דולר זה הרבה מאוד כסף ב-GTA Online, אני ממליץ להשתמש בו בחוכמה ולקנות בית מספיק טוב בתשלום הראשון ובתשלום השני להתחזק.
האם זה פיצוי טוב מספיק לדעתכם על אובדן השחקנים וההשקה הנוראית? מה אתם הולכים לעשות בכסף? שתפו אותנו בתגובות! 
הביקורת שלנו על GTA Online תגיע בקרוב, היה עיקוב בגלל הבעיות הטכניות, אבל עכשיו הכל תקין ואנחנו כבר עובדים על הביקורת. עד אז, אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו על GTA V.


[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מישהו יודע מתי מקבלים את החצי מיליון? אני כבר שיחקתי בחודש אוקטובר כמה פעמים וכבר יש לי אתה הגירסה 1.04 מתי אני יקבל חצי מיליון?

אני היחיד שמאוכזב מהאונליין גם כשהוא עובד תקין? מזתומרת 16 שחקנים בשרת?! משעמם רצח..

מה אתה מצפה מקונסלות בנות 8 שנים?
חכה לגרסת המחשב, שם יהיו לפחות 32 אנשים

+1

אני אישית חושב שאם היה יותר מ-16 אנשים היה כאוס רציני, 16 אנשים זה מספיק כי חצי מהם רוצחים אחד את השני, חוץ מזה, תעשה משימות ותשחק בכל מה שהמשחק מציע, זה הכיף האמיתי.

500 אלף דולר לדמות השחקן שלי?

DO WANT!!

יש לך אקסבוקס או פלייסטיישן?

PS3

8
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x