בקרוב בחנות המשחקים השכונתית: תחנת המשחקים של הפלייסטיישן 4

ps4-vs-xbox-one-קונסולה

פלייסטיישן גרמניה חושפת תמונה ראשונה של תחנת המשחקים של הפלייסטיישן 4, עמדת ההדגמה הרשמית של הקונסולה שתועתק לאלפי חנויות ברחבי העולם.

הקונספט הראשוני של סוני לעמדת ה PS4 לתצוגה בחנויות, פורסם ביולי, והיה מעט שונה. הפעם מדובר בתחנת המשחקים בגרסה הסופית שתוצב בחנויות המשחקים המובחרות ושפורסמה על-ידי פלייסטיישן גרמניה העמוד הפייסבוק.

בתמונה שפורסמה, אפשר לראות תמונות של המשחקים Knack, Driveclub, Skylanders: Swap Force, NBA Live 14, ו- Madden NFL 25. חלק מהם יופעלו כדמו בעמדה, רק לא ידוע כרגע מי מהם. בנוסף, שני בקרי שליטה DualShock 4 שיתמכו בשני שחקנים בדמואים ומתחת ללקונסולה ניתן גם לראות תמונות של המשחקים Watch Dogs, Killzone: Shadow Fall, Driveclub, inFAMOUS: Second Son, Destiny , FIFA 14 Assassin’s Creed IV: Black Flag, and Knack.

ps4-retail-demo-station-germany

סוני מרגישה מאוד בטוחה בקונסולת הדור הבא שלה, והיא כבר הודיעה כי היא חצתה את רף מיליון ההזמנות המוקדמות לפלייסטיישן 4, אחרי שהעלתה תחזיות

חודש נובמבר שמתקרב אלינו בצעדי ענק, הולך להיות אחד החודשים הלוהטים שידע הענף בשנים האחרונות. משחקים כמו באטלפילד 4 וקול אוף דיוטי גוסטס, לצד Assassin's Creed IV: Black Flag ו Watch Dogs ישוחררו בחודש אחד. ותוסיפו לזה את כל משחקי ההשקה של הקונסולות החדשות, קיבלתם חגיגה. דיברתם כבר עם הבוס/מנהל/הורים/חברים/חברה/ על חופשה ארוכה?

סוני פלייסטיישן 4 תושק ב -15 לנובמבר בארה"ב וב-29 בנובמבר באירופה, במספר מדינות נבחרות.

מקור: NeoGAF

[divider]

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x