FIFA 14 בבריטניה: ירידה במכירות לעומת FIFA 13

פיפא-2014-מכירות

פיפ"א 14 נכנס היישר למקום הראשון בבריטניה, אבל המכירות מסמנות ירידה של 24% לעומת פיפ"א 13

סדרת הכדורגל המובילה בעולם כיום, היא ללא ספק פיפ"א. הכותר החדש בסדרה, FIFA 14, זכה אמנם לביקורות טובות גם השנה והתייצב ללא כל בעיה במקום הראשון בבריטניה, אך זה לא מספיק. האתגר הכי גדול של המשחק החדש הוא  לשחזר את ההצלחה הענקית של הכותר הקודם מהשנה שעברה (FIFA 13). נכון להיום, הוא לא מצליח לגבור על פיפ"א 13 במכירות, ומדובר על ירידה של 24% מהשנה שעברה.

אבל, יש לכך כמה סיבות כנראה:המשחק הכי גדול של השנה Grand Theft Auto V שוחרר ולקח את מלוא תשומת הלב מהגיימרים ודי רוקן להם את הכיס. למרות שהנתונים מגיעים ממכירות של פיפ"א 14 למחשב, פלייסטיישן 3, Xbox 360 ו-Wii, כדאי לזכור כי EA Sports משיקה את פיפ"א 14 לשמונה פלטפורמות, כולל הניידים (רק שני כותרים אחרים עשו זאת בעבר:  FIFA 13 וNeed for Speed: Carbon מ-2006). מכירות של פיפ"א 14 במחשב, פלייסטיישן 3, Xbox 360 ו-Wii.

סיבה שניה והגיונית יותר, היא המעבר הקרב ובא לקונסולות של הדור הבא (חינם לאקסבוקס One) ושחרור המשחק, שיבוסס על המנוע החדש Ignite. שכן, גיימרים שתכננו לרכוש את אחת מהקונסולות החדשות, יעדיפו לחכות בשביל לקבל גרסה מזודרגת של המשחק, במיוחד כשפיפ"א 14 יחולק חינם למזמיני אקסבוקס One.

[מקור: יורוגיימר]

[divider]

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ראיתי את FIFA בקונסולת הדור הבא, לא נראה כזה שונה מהנוכחי. לדעתי נראה את היכולת של PS4 במקסימום רק בעוד 2-3 שנים

אני דווקא ראיתי קרן שמש מבריקה מעל המשקוף של אחד השערים…
זה הכל שיווק אייל.

"מזודרגת"?
—–
כתבה מעניינת – עוד לפני שהמשחק יצא עברה לי מחשבה שהוא לא ימכור כמו פיפא 2013.

בסוף יתברר ש 13 זה דווקא מספר המזל של EA 🙂