Destiny: הירח ושלב הבטא נפגשים

שלב הבטא למשחק Destiny יגיע בתחילת 2014. מה עושים בשביל לקבל קוד גישה? משלמים. יש גם טריילר חדש בשם Moon

רוצים להיות בין הראשונים שיפלסו דרכם דרך הגבולות הפראיים של Destiny? להיות מהראשונים שישימו יד על האבולוציה הבאה מבית היוצר של באנג'י, מפתחת סדרת Halo ? אתם יכולים, אם תשלחו יד לכיס (בג'ינס שלי גיליתי חור..) ותרכשו בהזמנה מוקדמת את המשחק. באנג'י ואקטיוויז'ן הכריזו על בטא מוקדמת למשחק הגדול הבא שלהן, שתהיה נגישה לכל הממהרים להזמין את המשחק, בתחילת 2014 לפלייסטיישן 4, פלייסטיישן 3 , Xbox One, וכמובן  Xbox 360. ה PC בינתיים מחוץ לתמונה.


כדי לחגוג את ההכרזה, החברות שחררו טריילר חדש שכותרתו "ירח", המשלב קטעים סינמטיים ומעט גיימפליי שמככב בו ה Hive (כוורת) , אחד מארבעת הגזעים של האויבים במשחק. אריק הירשברג , מנכ"ל 'אקטיוויז'ן פאבלישינג' אמר:

אין לנו שום ספק ש Destiny הוא לא רק משחק פעולה נהדר, אלא גם הדור הבא של עולם הבידור. זה אומר שאנחנו משקיעים את כל התמיכה שלנו, וכל המומחיות שלנו ביצירת זיכיונות שוברי קופות..אנו מאמינים שהמשחק יגדיר את  הבר החדש עבור הדור הבא של המשחקים. ולמעריצים יש הרבה מה לצפות ב 2014.

ונעבור לאיומים: מעריצים שיזמינו את המשחק מראש מה- 1 אוקטובר 2013 יכנסו לבטא ויקבלו קוד גישה (9 ספרות) באמצעות דואר אלקטרוני, אבל כדאי להזדרז כי המלאי מוגבל. מיותר לציין כי ברשימת המדינות בעמוד ה"איפה לקנות", ישראל לא מופיעה.

[מקור: AGB]

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות