Dead Rising 3 אלים מדי לגרמנים

Dead Rising 3

משחקים צריכים דירוג גיל זה כולם יודעים. מסתבר שבגרמניה לקחו את זה צעד אחד קדימה ויותר מדי ברצינות .

מועצת המנהלים של ארגון  Unterhaltungssoftware Selbstkontrolle, הארגון שאחראי לדרג משחקים בגרמניה ולקבוע לאיזה גיל הם מתאימים, לא אישרה את שחררו של המשחק בגרמניה .במיקרוסופט אישרו את הדברים.

Dead Rising 3 שאמור להיות מושק בקול תרועה רמה כאחד הבלעדיים ל Xbox One ב22 לנובמבר לא ישוחרר כאמור בגרמניה עקב התוכן האלים שבו, יש לציין כי אומנם מדובר במכה קשה לגיימרים בגרמניה אבל דבר דומה אירע בעבר כאשר Dead Rising 2 נדחה גם הוא ע”י הארגון הנ”ל .אולי פשוט הזומבים מזכירים להם את ה’טירה הנאצית’ עבר שהם בטוח מתים לשכוח … .

הזומבים וסביבת המשחק דינמאיים לחלוטין

Dead Rising 3

בתוך כך אחד ממפיקי המשחק מייק ג’ונס סיפר, כי אומנם הזומבים הם יצורים ‘אהבלים’ אבל לעולם לא תיראו שני זומבים אותו דבר, ג’ונס סיפר שהם בנו מערכת שלימה ודינאמית כך שסגנונות השיער, אברים חסרים, בגדים, צבעים, מרקמים, של המתים המהלכים הכל דינמי לחלוטין וכמה שפחות חוזר על עצמו .

גם עולם המשחק מושקע בעצמו, ג’ונס סיפר כי הם לא השתמשו באותם טקסטורות שוב ושוב אלא עיצבו כל מיקום אזור ובניין ב’עבודת יד’ כהגדרתו.

גם התבונה של הדמויות במשחק שופרה לחלוטין כך כשלדוגמה שתצילו אנשים מהזומבים לא תצטרכו לעשות עליהם בייביסיטר אלא הם פשוט ילחמו לצידכם יד ביד וראש בראש .

Dead Rising 3 ישוחרר בלעדית ל Xbox One ב22 לנובמבר ויכלול בתוכו עולם מסיבי וענק, עד 10 אפשרויות לסיים את סיפור המשחק, מצב classic Nightmare, מצב אונליין co-op , ואף אפשרות מהנה במיוחד שבה תוכלו ליצור כלי נשק מטורפים בהם תוכלו לענות ולהשמיד את הזומבים. מזל שאין ‘ארגון לזכויות הזומבים’ .

מקור allgamesbeta ו joystiq .

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מסכנים….
מחכה למשחק הזה!!
תודה על הפירסום