CoD: Ghosts – מוד ה “Squads” החדש

Ghosts-“Squads”

אינפיניטי וורד משחררת סרטון חדש על מצב הסקוודס בקול אוף דיוטי גוסטס

IW ממשיכה לשחרר פרטים חדשים על מצב האונליין של קול אוף דיוטי הבא, והדבר הכי חשוב לה להבהיר הוא שבכותר הבא יוכנסו המון שינויים. לא מדובר בשינויים מינורים, אלא לטענת החברה, השינויים ייצגו את הקו החדש של הסדרה וישפיעו על הכותרים הבאים. סקוודס יהיה אחד מהם:

סקוודס מציג רמה חדשה לגמרי של תחרות ב Call of Duty: Ghosts, ואוסף של מספר מצבי משחק חדשים כמו Wargame, Safeguard, Squad Assault ועוד.

Call-of-Duty-Ghosts-“Squads”

בהודעה שנמסרה לעיתונות נמסר:

“Squads” הוא שילוב של הניסיון הרב של החברה עם אפשרות שימוש ב AI, סקוודס יאפשר לכם לשחק במגוון של מצבי משחק חדשים עם חברי החוליה המותאמים אישית שלכם. תוכלו לשחק לבד נגד שחקן אחר וקבוצה שלו, או בשיתוף פעולה עם חברים, וכמובן תוכלו להתחרות מול קבוצת AI מבוקר. והחשוב מכל, ניקוד ה XP שנצבר בסקוודס יתווסף ישירות להתקדמות שלכם במולטי.

אתמול קיבלנו מידע חדש על מצב המשחק המענין שנקרא  Blitz, שיכניס גיוון למודים המוכרים של המולטי. ואם כבר שינויים וחידושים, בשבוע שעבר חשפה אינפיניטי וורד מפה חדשה למולטיפלייר בשם: Stonehaven שמציגה טירה בסגנון ימי הבינייםועשוייה להפוך לחביבת הסנייפרים, אבל מה שחדש לגבי המפה הזו, כמו גם במפת הבונוס "Free Fall" (בונוס במהדורות המיוחדות ובהזמנות מוקדמות) שנחשפה ביולי, במפות הדינמיות החדשותכשבמהלך הקרב סביבת המפה משתנה.

Call of Duty: Ghosts ישוחרר ב-5 בנובמבר לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם ל- Wii U ולמחשב האישי. המשחק ישוחרר גם לקונסולות של הדור הבא (XBOne/PS4).

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות