באטלפילד 4 שוחרר רשמית! הביקורות כבר כאן

באטלפילד-4-ביקורות

העקב אכילס של באטלפילד 4 הוא מצב הקמפיין וגרסת ה PC זוכה לתשבוחות לעומת הקונסולות הנוכחיות ובסה"כ המשחק מתייצב באיזור ממוצע של 80

אחד ממשחקי היריות מגוף ראשון (FPS) הגדולים של השנה הושק היום רשמית בארצו של הדוד סם, ובעוד שלושה ימים יגיע גם אלינו. חלק מהמבקרים התייחסו כמובן לקמפיין ההממוצע והקצר של המשחק ולכן הורידו על כך נקודות. אולי כדאי שב DICE יבינו שבאטלפילד זה מולטיפלייר טהור ולא צריך קמפיין, ואם כבר לעשות אז להשקיע. אבל, הם כבר ילדים גדולים ויודעים מה צריך ומה לא. מה שבטוח זה שמעריצי הסדרה קונים אתצ המשחק רק בשביל דבר אחד, וקוראים לו- מולטיפלייר. אז מה חושבים המבקרים על אחד ממשחקי היריות הגדולים של השנה?

במשינימה ביקרו את המשחק בגרסת ה PC/PS4 ובהתאם לכך העניקו לו את הציון הגבוה ביותר 9.5/10:

ממפות levelouted למצב המפקד ועם מכניקת הסקוואד החדשה, Battlefield 4 הוא חוויה מרובת משתתפים משופרת מהכותר הקודם בסדרה, BF3. ובאטלפילד 3 היה טוב מאוד, כך שזה אומר הרבה.

BF4 REVIEW

ציון דומה (9.5) העניק למשחק אתר הטריילרים הפופולרי גיים-טריילרס (GT) שהתנסה על גרסת ה PC/PS4:

באטלפילד 4 הוא תוספת מוצקה לסדרה ובנוסף כותר השקה חזק לפלייסטיישן 4. הופעת הבכורה שלל מנוע המשחק Frostbite 3, מציינת עתיד מבטיח עבור הטכנולוגיה שלה והסדרה כולה. Battlefield 4 קובע את הסטנדרט החדש עבור המולטיפלייר של הדור הבא.

מבקר המגזין גיימאינפורמר חושב שהמשחק נראה פנטסטי על ה PC (שזה גם מתחרז) לעומת הקונסולות הנוכחיות. בגדול, המשחק לטענת המבקר לא מחדש יותר מדי בסדרה, אך בכל זאת קיבל ציון 8.75/10:

Battlefield 4 לא מקדם את הסדרה באופן משמעותי, אך השיפורים העדינים מספקים מספיק תמריצים עבורא המעריציםהרבים ברחבי העולם שרוצים להמשיך ולהילחם ביבשה, באוויר, ובים.

באטלפילד-4-ציונים

האתר IGN מעניק למשחק את הציון 8.5/10, לעומת ה-90 שקיבל BF3. נקודות ירדו בגלל הקמפיין:

באטלפילד 4 הוא משחק מרובה משתתפים מצוין שמוכיח שוב כי מנוע ההרס הוא תוספת רבת ערך ואסטרטגית ללחימה תחרותית, אשר מגיעה אל מלוא הפוטנציאל שלה עם מצב המפקד. מצד השני, הקמפיין לשחקן יחיד הוא מאכזב.

BF4 IGN REVIEW

האתר הפופולרי גיימספוט העניק למשחק את הציון 8/10, גם כאן הקמפיין איכזב והוריד ניקוד:

אז עם חמש גירסאות של המשחק שהתפשט על פני שני דורות של קונסולות, מהווה את באטלפילד הטוב ביותר? באופן לא מפתיע, גרסת המחשב נשארת בראש עם אפקטים חזותיים וגרפיקה מצוינת וקרבות של 64 שחקנים, שהופכים את רוב המפות הגדולות והמגוונות לקרב אפי אחד גדול.

BF4 REVIEWS

 

להלן הציונים והביקורות למשחק באטלפילד 4:

באטלפילד 4 נוחת ב-1 בנובמבר בישראל, ל-Xbox 360, ל-Playstation 3 ולמחשב. המשחק הוא משחק השקה של הקונסולות Playstation 4 וה-Xbox One.

[divider]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סיקור מעולה כרגיל!