Battlefield 4: Duty Calls – הפרודיה

battlefield-4-vs-call-of-duty-ghosts

פרודיית היוטיוב הבאה משלבת את הקדימונים של גוסטס עם באטלפילד 4. יצא משעשע ומוצלח

לפני כמה ימים, שחררה אקטיוויז'ן מספר קדימונים תחת הכותרת 'It's Call of Duty Time' לכותר הבא שלה בסדרת Call of Duty. גם EA שחררה טריילר חדש בשם 'Only in Battlefield 4' שיהווה את הפרסומת הרשמית למשחק באטלפילד 4. מישהו שצפה בכל הסרטונים הללו, הגיעה למסקנה שהקדימונים של גוסטס מתאימים למשחק באטלפילד 4, הנה התוצאה:

השנה הולך להיות קרב צמוד ביותר ולראונה במלחמה בין שתי הסדרות הללו, הכותרים החדשים יושקו בסמוך האחד לשני, מה שמסמל את הביטחון של EA שאין לה יותר מה לפחד מביצת הזהב של אקטיוויז'ן, למרות שאפשר לנחש שקול אוף דיוטי ימכור יותר מבאטלפילד גם השנה. באופן אישי, אני מקווה שלא. אתם מוזמנים להצביע בסקר החדש:

[polldaddy poll=7473377]

(polls)
Call of Duty: Ghosts ישוחרר ב-5 בנובמבר לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם ל- Wii U ולמחשב האישי. המשחק ישוחרר גם לקונסולות של הדור הבא (XBOne/PS4) בשלל מהדורות מיוחדות.

Battlefield 4 נוחת ב-1 בנובמבר בישראל, ל-Xbox 360, ל-Playstation 3 ולמחשב. המשחק הוא משחק השקה של הקונסולות Playstation 4 וה-Xbox One.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יש לי שאלה,למה אתה מקווה ש COD לא ימכור יותר מ BF? אתה לא רוצה שהתעשייה תמשיך לעשות משחקים כאלה יפים ומושקעים בגלל ההכנסות הגבוהות? או שזה סתם הערה של פאנבוי של שווה אפילו מוחטה? תשאיר את התגובה אל תמחק אשמח לתשובה. ואגב עצם העובדה שהסרטונים הועתקו ל BF רק מראה את מה שהפאנבויס של BF היו רוצים לראות אצלהם.

אולי בגלל שזה לא משחק יפה ומושקע וזה אותו משחק כבר 8 שנים ולאנשים נמאס לראות אותו דבר לאומת זאת משחק כמו באטלפילד שהוא באמת מושקע לא מצליח באותה כמות

לא התכוונתי למחוק את התגובה שלך למרות ה ״מוחטה״ 🙂
אתה בטח לא יודע אבל אני אחד המעריצים הגדולים של סדרת CoD. הסיבה שאני רוצה שגוסטס ובאטלפילד ימכרו בערך את אותה כמות עותקים היא כדי שאקטיוויזן תבין שהגיע הזמן לבצע שינויים רדיקלים בסדרה, כולל מנוע חדש ולא מחודש. אז הכל מאהבה, לא לכעוס 🙂
את העותק שלי, כמו בכל שנה, כבר שריינתי (גוסטס).

חחחח אתה לא מכיר את סיימונסיקס 🙂

אלאק פאנבוי של באטלפילד חחח

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x