ההבדלים בין גרסת ה-PS3 לבין גרסת ה-PS4 של Assassin's Creed 4

הסרטון למעלה של ערוץ היוטיוב RajmanGamingHD (מומלץ לצפות ב-1080P ובמסך מלא) מציג לנו את השוני בין גרסת ה-Playstation 3 לגרסת ה-Playstation 4 של המשחק הקרוב של Assassin's Creed IV: Black Flag Ubisoft, ואולי נותן לנו עוד סיבה לעבור לקונסולות הדור הבא.

לאחר ש-Nvidia הציגה לנו למה שווה לקנות את גרסת ה-PC של Assassin's Creed 4. סרטון נוסף שעלה לרשת מציג לנו את השוני בין קונסולה נוכחית לקונסולת הדור הבא. הסרטון הציג לנו את השוני המשמעותי בין הקונסולות של הדור הנוכחי לקונסולות של הדור הבא, המשחק נטען הרבה יותר לאט ב-Playstation 3 כשהטעינה ב-Playstation 4 הייתה ממש מהירה, הטקסטורות היו הרבה יותר טובות ב-PS4, המים נראו הרבה יותר טוב (אלמנט חשוב במשחק שחלק בלתי נפרד ממנו מתקיים בים) והפנים הרבה יותר מפורטות וברורות ב-PS4. כמובן שאין סיבה להיות מופתעים, קשה מאוד להוציא את המקסימום מקונסולות בנות 8, ועדיף להשקיע את מרב המשאבים בקונסולות הדור הבא, ונראה שקונסולות הדור הנוכחי ייעלמו הרבה יותר מהר ממה שחשבנו.

בנוסף לכך, יש עוד כמה פיצ'רים אקסקלוסיביים לקונסולות הדור הבא: 
 
 

Assassin's Creed 4: Black Flag ישוחרר היום (29 באוקטובר) לקונסולות הדור הנוכחי, ל-WII U ול-PC ב-19 בנובמבר, המשחק גם ישוחרר ל-PS4 ול-Xbox One בהשקתם.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ההבדלים לא משמעותים, הבדל אחד הוא החלקה של טקסטורות וההבדל השני הוא חישוב יותר מדויק של אור וצל

גועל נפש
קונסולות מלוכלכלות

כמעט ואין הבדל…

לעזאזל ,ספיר! עכשיו עצרת אותי מלהשיג עותק לגרסת הפלייסטיישן 3! XD

אה, פאק איט, אני עדיין אקנה עותק לסוני 3!

חחחחחח זו הגישה, שמח שזה לא עצר אותך P:

כן, יש לי עותק לסוני 3. גם על קונסולה בת 8 שנים המשחק הזה נראה מדהים.

6
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x