חוזרים לכושר: מיקרוסופט מכריזה על Xbox Fitness

שירות כושר מקוון חדש בשם Xbox Fitness מביא לכם את המאמנים הטובים בעולם וסרטוני הכושר הפופולרים והופך אותם לאינטראקטיביים, בתקווה להפוך את הסלון הפרטי שלכם לחדר כושר מושלם.

הספרייה הנרחבת של סרטי וידאו ממותגי הכושר הגדולים בעולם , כולל P90X של Beachbody ( טוני הורטון )ואינסניטי ( שון T ) , ג’יליאן מייקלס , טרייסי אנדרסון ואחרים, יגיעו בתצורה חדשה ואינטראקטיבית בשם Xbox Fitness שתהיה זמינה  בחינם למנויי זהב של Xbox Live עד דצמבר 2014.

באמצעות טכנולוגית הקינטקט , ה-Xbox Fitness יכול לקרוא את קצב הלב שלכם ללא צג , כוח והעברת משקל בגוף שלך , מעקב אחר איכות הביצועים שלכם על ידי מדידת שיווי המשקל וכו’.

שון T אומר,

מה שהופך את ה-Xbox Fitness לכל כך חדשני הוא המשוב שהוא נותן לך. חיישן קינטקט יכול להעריך את המצב שלך , יגיד כמה גבוה אתה קופץ , כמה קשה אתה צאגרף ואפילו לקרוא את קצב הלב שלך . זוהי החתיכה החסרה הקטנה של אימות שלא הייתה אפשרית עבור מוצרי כושר לבית קודם לכן. Xbox Fitness משלים את הפאזל.

Xbox Fitness יספק המלצות לתכנית אישיות המבוססות על היסטוריית האימון שלכם וביצועי העבר. המןובף, השירות יבשר לכם על האימונים הפופולריים ביותר בקרב המשתמשים ,ויציע מגוון רחב של אימונים , באורך של בין 10 ל -60 דקות.

אתגרים

השירות החדש גם עוזר לכם לדחוף את עצמכם לעבוד קשה יותר ולהישאר חדורי מוטיבציה. אתגרים משולבים באימונים שלכם דרך ה-Xbox Live , מעקב אחר היסטוריית הביצועים שלך ואספקת אתגרים חברתיים תחרותיים, עשויים להפוך את השירות החדש למכון הכושר הפרטי שלכם בבית.

Xbox Fitness יושק בתקופת החגים הקרובה (האמריקאית) , בדיוק בזמן הנכון להתחיל ברגל ימין (מחוטבת) את השנה החדשה שלכם . הגישה החינמית למנויי גולד של-Xbox Live תהיה עד דצמבר 2014, ותאפשר גישה בלתי מוגבלת לאימונים הכי טובים בעולם, רק ב-Xbox One.

לקבלת מידע נוסף על שירות הכושר החדש, אתם מוזמנים לבקר ב- xboxfitness

[divider]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות