Total War: Rome II – ביקורות ראשונות

Total-War-Rome-2-ציונים-ראשונים

הביקורות הראשונות של Total War: Rome II, לא רעות בכלל ואפילו מעולות. מצד שני, הן לא מצוינות. בינתיים.

באופן לא מפתיע ובדומה למשחק אסטרטגיה אחר, Company Of Heroes 2, גם המשחק Total War: Rome II סובל מחוסר הייפ משווע. אולי ז'אנר ה-RTS איבד מערכו, או שאולי בכלל משחקים שהם בלעדיים למחשב האישי כבר לא מעניינים את כולם בעידן הקונסולי. חברת סגה, שאחראית לשני כותרי ההמשך הללו, בונה כנראה על מעריצים ותיקים של שתי סדרות האסטרטגיה ומקווה שהם ישמרו להן אמונים.

טריילר השקה למשחק כבר שוחרר, וכמעט כמו הביקורות הראשונות של CoH2, הביקורות הראשונות למשחק טובות. כלומר, לא מדהימות או מאיימות על הכותרים הקודמים, ואולי זה מספק את המעריצים האדוקים, אבל נראה כי סגה מסתפקת בלשחרר משחק שפשוט יעמוד בסטנדרטים שהציבו הכותרים הקודמים, ולא יחדש יותר מדי. אז מה חושבים המבקרים?

האתר גיימס-רדאר העניק למשחק ציון גבוה של 4.5/5 כוכבים (90) ומלבד כמה בעיות קטנות, המבקר משבח את הכותר החדש ומגדיר אותו כהמשך ראוי:

זה משחק שדורש סבלנות ומחויבות עצומים. אם אתה יודע למה אתה נכנסת, או לפחות סבלני מספיק כדי להבין את כל מה שהיא מציעה, Rome II הוא המשך ראוי לזיכיון ועדכון איחור לאחד ממשחקי האסטרטגיה הגדולים של כל זמנים.

Total-War-Rome-2-ציונים

האתר וידאו-גיימר העניק למשחק ציון 80 ולמרות שהמבקר אהב את המשחק, הוא לא בדיוק נפל ממנו, וגם ה AI עדיין מאכזב:

Total War: Rome II הוא אחלה משחק, אבל לא יצירת המופת שחלקכם מחפשים

Total-War-Rome-II-ביקורות ראשונות

האתר ausgamers העניק למשחק ציון קרוב למושלם- 95/100 :

אין מחסור של מגוון במשחק, ולכל סיעה יש סט של יעדים מצטברים ספציפיים עם נתיבים נפרדים לשני הניצחונות צבאיים, תרבותיים וכלכליים: תוספת חדשה לסדרה שפועלת כמו דבק שמחזיק את כל אובייקטים השונים יחד. אם הייתם אי פעם מעריצים של הסדרה או סקרנים לגבי הז'אנר בכללותו, אין משחק טוב יותר מ Total War: Rome II.

מלחמה טוטאלית רומא 2 ביקורת ראושנה

האתר CVG העניק למשחק ציון 90 ומשוכנע שמדובר במשחק אסטרטגיה שאסור לאף חובב של הז'אנר לפספס. ביקורת הוידאו כאן למטה.

רומא 2 ביקורות

ביקורות נוספות יגיעו במהלך השעות הקרובות ונרכז את כולם בקרוב.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות