הכירו את מערכת ההפעלה של Steam

steam-living-room

מערכת ההפעלה מבוססת הלינוקס של Steam, ה-SteamOS נחשפה, עם עוד כמה קטגוריות חדשות שנוספות ל-Steam.

לפני שלושה ימים עלתה הודעה ל-Steam בעמוד שנקרא Living Room עם מספר תמונות מוזרות שלא ברור למה הן מתכוונות ו-Countdown של 72 שעות מתחתיו נרשם:


לפני שנה הצגנו לכם פיצ'ר שנקרא Big Picture, ממשק-משתמשים חדש שנועד כדי להפוך את שירות ה-Steam מותאם לטלוויזיה ולגיים-פאד. השנה עבדנו על מספר דרכים נוספות "לחבר את הנקודות" למשתמשים שרוצים ליהנות משירות ה-Steam בסלון שלהם. בקרוב, נצרף אתכם לתהליך הזה כדי שתוכלו לעזור לנו לעצב את העתיד של Steam. 

היום הספירה הראשונה לאחור הגיעה לסופה ונחשף הממשק החדש של Steam, הכירו את ה-SteamOS.


אנחנו עובדים הרבה זמן על להביא את Steam לסלון, הגענו למסקנה שמה שהכי יתאים זה מערכת הפעלה שרובה בנויה ועוסקת ב-Steam. מערכת ההפעלה היא מערכת הפעלה מבוססת לינוקס עם חווית משחק שתואמת לחווית המשחק ב-Big Picture. היא תהיה זמינה בקרוב בחינם להורדה לכל מחשב וקיימת במיוחד למחשבים שמחוברים לטלוויזיה. 

 

השירות יציע את שירות ה-Steam בצורה נוחה ונגישה על טלוויזיות. משחקים, חברים, דפדפן וכל הפיצ'רים האהובים והמוכרים מ-Steam.
חלק דיי נרחב בהכרזת ה-SteamOS מדבר על כך ש-Valve טוענים שהם הצליחו לגרום לעלייה בביצועים בעיבוד הגרפי במשחקים שירוצו ב-SteamOS, ומפתחי משחקים כבר עובדים בהתאם לשיפור הזה ב-SteamOS ונהנים מיתרונותיו.

steam_os_pic

בנוסף להכרזת ה-SteamOS, מוכרזים 4 פיצ'רים חדשים שנוספים ל-Steam.
1. In Home Streaming – אתם יכולים לשחק את כל משחקי ה-Windows וה-Mac שלכם גם על SteamOS. פשוט נכנסים ל-Steam כרגיל, מריצים משחק וה-SteamOS תזרים את המשחק ישירות לטלוויזיה.
2. סוף סוף – מוזיקה, סרטים וסדרות מצטרפים ל-Steam, לא עוד צורך ב-iTunes המייגע, סוף סוף שירות שיעבוד גם בישראל (בתקווה שזה באמת יעבוד) שמאפשר לקנות סרטים וסדרות. תודה Valve. השירות יהיה זמין גם ב-Steam וגם ב-SteamOS.
3. Family Sharing שעליו כבר דיברנו והוא כבר שוחרר בבטא, שירות המאפשר לחלוק את ספריית המשחקים עם חברים ומשפחה.
4. Family Options – הסלון הוא מקום לכל המשפחה, זה מעולה, אבל אתם לא רוצים לראות את המשחקים של ההורים שלך בספרייה שלכם נכון? השירות הזה יאפשר לכם להחליט מי יראה מה בספרייה שלכם. (כאשר משתפים את התיקייה ב-Family Sharing כנראה)

steam_4_new

רשימת המשחקים שיתמכו ב-SteamOS תתפרסם ב-2014, נאמר שהרשימה כוללת כ-3000 משחקים תומכים, אז אין מה לדאוג בעניין הזה.

[divider]

אלו חדשות מפתיעות לדעתי, לא ציפיתי למערכת הפעלה שמרכזה יהיה ה-Steam, ומאוד משמח לדעת שתהיה כזאת.
מערכת ההפעלה תשוחרר בחינם לכל דורש ונאמר שהיא תגיע "בקרוב". 
פרסום זה הוא אחד מתוך שלושה שאמורים להגיע, הפרסום הבא יגיע ביום רביעי, ולאחר החדשות הנפלאות האלו, אני לא יכול לחכות. מה דעתכם?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

Half Life 3….

אמן

לא יזיק גם פורטל 3 או לפט פור דד 3, אבל, כל דבר בזמנו.

ב-2015 המחשב יכחד רק הורסים לאנשים שרגילים לשחק עם עכבר ומקלדת הדור הישן לא יכול לשחק עם שלט זה קשה מידי

המחשב לעולם לא יכחד, אל תדאג.

אני מהמר על 2515 🙂

אחי אם המחשב יכחד!!
אז איך יפתחו משחקים??

אחלה כתבה!
תודה