פאקטר: "בהשקת הדור הבא, פלייסטיישן 4 תנצח במכירות את ה Xbox One"

 XboxOne PS4 מכירות

האנליסט מייקל פאקטר חוזה נצחון במכירות לפלייסטיישן 4 מול האקסבוקס One בהשקה. מיליון וחצי יחידות ל-PS4 מול 1 מיליון ל X1.

סוני ומיקרוסופט הולכות להשיק את הקונסולות הביתיות של הדור הבא שלהם בתוך פחות מ 8 שבועות. עם הזמנות מראש במספרים עצומים, קהל הגיימרים סקרן לגלות מי בסוף תשיק את הקונסולה ביד רמה ותזכה בתואר של "מלכת הקונסולות של הדור הבא". אז לאיזו מבין שתי החברות תהיה ההשקה המרשימה ביותר במונחי מכירות? כנראה שנדע  בנובמבר.

מייקל פאקטר, האנליסט הכי פופולרי בענף הגיימינג, הביע את דעתו בתכנית Pach Attack של ערוץ הטלוויזיה האינטרנטי של GameTrailers , בתשובה לשאלה כמה יחידות PS4 ו-Xbox One יימכרו בשבועות הראשונים , פאצ'ר מרגיש שPS4 תמכור יותר יחידות מאשר  Xbox One, אם כי שתיהם ימכרו מספיק יחידות שיוגדו כהצלחה גדולה.

הם הולכות למכור יחידות רבות בהשקה, וכנראה יותר ממיליון.

סוני כבר הודיעה כי היא חצתה את רף מיליון ההזמנות המוקדמות לפלייסטיישן 4, אחרי שהעלתה תחזיות, וגם מיקרוסופט הודיעה כי היא הולכת לשבור שיאים, וראש בראש נראה כי שתי הקונסולות הולכות למכור בהשקה הרבה יותר יחידות מההשקה של הקונסולות הנוכחיות.

סוני כבר הודיעה כי ​​יש ל PS4 מיליון הזמנות מראש, ולכן התשובה לסוני  היא מיליון יחידות ביום הראשון, ובשבועיים הראשונים 1.5 מיליון. Xbox One תמכור מיליון יחידות באותה תקופה וביחד 2.5 מיליון יחידות שזה המון להשקה.

ps4--xbox-one-תאריך-יציאה 

ה-Xbox One תושק ב-22 בנובמבר, יום שישי, ב-13 מדינות: אוסטרליה, אוסטריה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה, אירלנד, איטליה, מקסיקו, ניו זילנד, צרפת, בריטניה וארצות הברית. הקונסולה תגיע רשמית למדינות נוספות ב-2014. זה יקרה שבוע לאחר יציאת ה-Playstation 4 בארצות הברית (15.11.13), וארבע ימים לפני יציאת ה-Playstation 4 בבריטניה ואוסטרליה (29.11.13).

חודש נובמבר הולך להיות אחד החודשים הלוהטים שידע הענף מזה כמה שנים. משחקים כמו באטלפילד 4 (BF4) וקול אוף דיוטי החדש(גוסטס), לצד Assassin's Creed IV: Black Flag ו Watch Dogs ויש אפילו ניד פור ספיד החדש (Need for Speed Rivals).

 

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות