יהיו קלאסים ב-Planets vs Zombies: Garden Warfare

אם כבר משחק יריות אז ל”צמחים נגד זומבים: גארדן וורפר” יהיו גם קלאסים: החייל, המהנדס, המדען והאול-סטאר

בחשבון היוטיוב של XBox, פורסם אמש טריילר שמציג את הקלאסים הזומביים במשחק, עם קצת נשקים ויכולות מיוחדות. הזומבי הראשון שמוצג הוא ה-Solider, שבטריילר ה-Loadout המוצג שלו הוא תלבושת של חייל רגלי (תהיה אפשרות להחליף תלבושות?) והנשק Assault Blaster 2-1, היכולות המיוחדות (Abilities) הן: Zombie Stink Cloud, ZPG ו-Rocket Jump (מה שמזכיר קצת את ה-Solider מ-Team Fortress 2). הקלאס השני שמוצג, הוא כנראה הקלאס הכבד של המשחק והוא נקרא All-Star, הנשק שלו הוא Football Cannon והיכולות המיוחדות הן: IMA PUNT, Dummy Shield ו-Sprint Tackle. הקלאס השלישי שמוצג הוא ה-Engineer, הנשק שלו הוא Concerte Launcher, והיכולות המיוחדות הן: Sonic Grenade, Jackhammer ו-Zombot Turret.
הקלאס הרביעי הוא ה-Scientist, הנשק שלו הוא Zomboss GOO Blaster והאפשרויות המיוחדות הן Sticky Explody Ball, Warp ו-Zombie Hell station.

PVZ_Solider

בנוסף לכך, יש שלושה מקומות ל-Attachments, אך הם לא מוצגים בטריילר. ועוד שלושה מקומות ל-Accessories, שלא ברור למה ישמשו. כנראה שתהיה אפשרות לשנות את ה-Loadout כמה שתרצו ואיך שתרצו, ולאחר שנאמר שהמשחק מתוכנן להישאר בחיים הרבה זמן ויצאו הרבה עדכונים והרחבות, אפשר לצפות להמון גיוון במשחק.
לא מזמן, נאמר שהמשחק מתוכנן להיות רק מולטיפלייר ופרסמו את מחיר המשחק, המשחק שיצא אי שם בשנת 2014 ל-PC, Xbox One ו-Xbox 360, נראה עד כה דיי טוב, ואני מצפה בקוצר רוח למידע חדש עליו.

למי שעדיין לא ראה, כך נראה גיימפליי של המשחק:

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא חשבתי שהם ימשיכו לפתח את plants vs zombies אבל טוב לדעת