לפני מספר ימים, פורסם "המדריך השלם ל-Los Santos"  והביא אתו המון תוכן ומידע חדש. אך עדיין לא כולו פורסם, אתמול Rockstar שחררה את המידע החסר.

  • Lovley Accommodations – מלווה בסרטון ש"נוצר על ידי משרד התיירות של Blaine County", הסרטון מציג מספר פעילויות שאפשר לבצע במשחק בכלל וב-Blaine County בפרט, ומספר נופים מדהימים שנמצא במשחק.
    בנוסף לסרטון, אפשר לראות שלושה אזורים שונים במשחק.
    1. העיר – דרום לוס סאנטוס – "קנו בתים ליחידים או משפחות בשטחים גדולים ומגוונים מבחינה תרבותית." העיר תהיה המקום בו פרנקלין יתגורר והיא כמובן צפויה להיות מרכז הפעילות.Franklin_and_Chop2. Blaine County – "אפשרות למגורים רומנטיים, הבית, כמו התושבים, הוא בחתיכות. בתים ניידים יחודיים בכך שאם אתם לא אוהבים את השכן שלכם אפשר פשוט לעבור משם עם כל הבית, אבל הרבה יותר פשוט לירות בו" כמו שבטח כבר הבנתם, שם טרוור יגור.
    3. Rockford Hilles- שכונת העשירים, "תיהנו מהפאר והעושר עם אחד מהמיני-ארמונות בשכונה. השכנים תמיד מעניינים והם אנשים שתמיד יש להם מספיק כסף כדי להסתבך בצרות, לארגן מסיבות סקס ואלכוהול, ולהתמכר לסמים. המקום המושלם כדי להקים בו משפחה.gtav_skydiving
  • Sightseeing and Celebrity – המשחק מלא במפורסמים נוצצים ואשירים, קיימת האפשרות לדעת על הסלבס עוד! בואו לטיול מודרך על אוטובוס בלי גג שייקח אתכם למקומות הבילויים ולבתים של הסלבס המפורסמים והעשירים.
    בנוסף לכך, תוכלו לקרוא כתבות מתוך שלושה מגזינים על רכילות וראיונות עם מפורסמים.GTA_V_RAP
    GTA_V_Celeb
  • Convenience Stores – סופרמרקטים שפתוחים 24 שעות שבעה ימים בשבוע, תוכלו לקנות שם וכמובן.. לשדוד את החנות.
  • Opportunity For The Upward Mobility – הכסף שולט בעולם, וכדי לשלוט בעולם צריך כסף. רואים את אחת ממשימות השוד במשחק דרך 4 מצלמות אבטחה שונות שנמצאותבחנות, מההתחלה עד הסוף.מי שלא שם לב, בנוסף לכל אלו למטה במדריך מוצגת הרשת החברתית של המשחק ה-LifeInvader.

    [divider]
    כך נגמר המדריך השלם ל-Los Santos,  יממה בלבד לפני השקתו הרשמית של GTA V ל-Playstation 3 ול-Xbox 360. המשחק כבר נפרץ ודלף לרשת, ואף פורסם המון מידע מהמדריך השלם למשחק.

    [divider]