Killzone Shadow Fall: חבילת ההרחבות נחשפת

חבילת ה-Season Pass לקילזון הבא הוכרזה ואם האונליין זה הקטע שלכם, היא עשויה להשתלם לכם. טריילר מולטיפלייר חדש שוחרר גם כן

המולטיפלייר של Killzone Shadow Fall הולך להיות מוקד המשחק, בדיוק כמו בקול אוף דיוטי ובבאטלפילד. ככה זה בעידן בו מרכז כובד משקל הפיתוח הולך לכיוון האונליין. סוני הודיעה היום כי בנוסף למפות המולטיפלייר התחרותיות שישוחררו בחינם (אקטיוויז'ן, לקרוא וללמוד!) תהיינה גם מפות קו-אופ ומולטיפלייר אחרות שיגיעו כחלק מחבילות הרחבה, DLC.

את כל התוכן העתידי של המשחק תוכלו לרכוש מראש במסגרת חבילה שנקראת Season Pass ומחירה עומד על $19.99/£15.99/€19.99, תבחרו מטבע…מדובר ב 6 חבילות הרחבה, ואל תתפלאו אם לאחריהן תגענה חבילות נספות. אז מה יש בחבילה?

חבילת הרחבה  Co-op – התמקדות במשחק קבוצתי ולחימה אינטנסיבית, חבילת הרחבת Co-op מוסיפה מצב משחק שיתפי חדש שבו אתה ועד שלושה חברים מקוונים חייבים לשרוד כנגד כל סיכויים. להילחם מול גלים של אויבים בארבע מפות זירה חדשות.

3 חבילות של מפות למצב ה- Co-op – כל חבילת מפה מורכבת משתי מפות בזירות חדשות לגמרי ואתה יכול לשחק במצב Co-op עם החברים שלך. שימו לב כי בזירה, מפות אלו יעבדו רק עם חבילת הרחבת Co-op באינטרנט.

2 חבילות הרחבה למולטיפלייר – עדיין אין מידע על חבילות הרחבה מרובות המשתתפים נוספים אלה, אך לקראת תאריך ההשקה, החברה מבטיחה לספק מידע נוסף.


אבל זה לא הכול – כל מי שירכוש את ה-Season Pass, יקבל גישה בלעדית לסקין של מזל"ט הלחימה OWL ומהלך מולטיפלייר ייחודי. לא נשמע מטריף, אבל שיהיה..

ההדגמה הרשמית של  Killzone: Shadow Fall, נערכה בתערוכת E3 2013. משחק היריות מגוף ראשון שיהיה גם משחק השקה ל-PS4, הולך להיות משחק הדגל של סוני, בז'אנר משחקי היריות מגוף ראשון. טריילר למולטיפלייר שוחרר גם כן ואתם מוזמנים להתרשם:


[מקור: פלייסטיישן בלוג]

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות