קניתם אייפון 5S? אינפיניטי בלייד 3 הוכרז ל-iOS וישוחרר בשבוע הבא

Infinity Blade III הוכרז באירוע של אפל ויהיה המשחק הראשון שיקרא תיגר על הצ'יפ החדש של מכשירי אפל החדשים A7. ישוחרר ב-18 בספטמבר.

המשחק אינפיניטי בלייד 3 הוכרז במהלך האירוע האחרון של אפל ויהיה המשחק הראשון שיתמוך בארכיטקטורת 64 ביט, הודות לצ'יפ החדש של אפל- A7, ויעשה שימוש גם ב-OpenGL ES 3.0.

דמות נשית

Infinity Blade III מופעל על ידי טכנולוגיית מנוע אנריל של חברת אפיק ובפעם הראשונה בהיסטוריה של הזכיינית , גיימרים יוכלו לשחק שתי דמויות, הגיבור האגדי סיריס (Siris), ודמות אשה חשאית ולוחמת בשם, איסה (Isa) , כל אחד עם סגנונות לחימה ייחודיים ומאות כלי נשק ופריטים לאיסוף. עוד תוספת חדשה הוא המחבוא , המשמש כבסיס של השחקן לפעולות בו הוא מגלה את מפת העולם האינטראקטיבית.

דרקונים

החברה הדגישה באירוע את החוויה האולטימטיבית של מסך המגע של אפל, התקפת יריבים , התקדמות, דודג', הטלת קסם חזק , וחקירת עולמות חדשים – 8 במספר. באמצעות קמפיין לשחקן יחיד דינמי, גיימרים יחקו נתיבים מרובים בזמן שהם נאבקים כדי להביס עשרות אויבים חדשים, כולל דרקון פראי, שאפילו עף!

אז אם קניתם iPhone 5S או iPhone 5C, תכולו לבדוק על מה אפל וחברת הפיתוח ChAIR מדברות. זה לא אומר שהמשחק לא תומך במכשירים "ישנים" יותר, אלה המכשירים:

iPhone 5, iPhone 4S, iPhone 4, iPad 4, iPad 3, iPad 2, iPad mini, iPod touch 5, iPod touch 4.

רק העיתוי של המשחק הזה ב-18 לספטמבר, 24 שעות אחרי שיוצא GTA V לקונסולות, קצת לא ברור… אבל היי, "כולה" 6.99$….
מקור: AGB

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות