המוסיקה ב GTA V: האזינו לדגימות של תחנות הרדיו

תחנות-רדיו-GTA-V

המוסיקה במשחק Grand Theft Auto V הולכת להיות כמיטב המסורת, לא פחות ממשובחת. לא משנה לאיזה ז'אנר אתם מתחברים, תמיד תמצאו איזו תחנה שתעשה לכם את זה…

Grand Theft Auto V יכיל 15 תחנות רדיו שישדרו מוסיקה ועוד 2 תחנות רדיו שישדרו בעיקר דיבורים, פרסומת, בדיחות ושאר שטויות משעשעות.

בסך הכל מדובר על רשיון של 240 שירים במגוון רחב של ז'אנרים, החל מהיפ הופ קלאסי בשיתוף פעולה עם DJ Pooh, ועד לצלילים המקסיקניים המחתרתיים של East LOS FM ובאדיבות סצנת ה- beatmaker המודרנית של FlyLo FM, עם שירים חדשים ובלעדיים.

הסגנונות המוסיקלים של תחנות הרדיו יקיפו כמעט כל ז'אנר אפשרי ופופולרי מחמשת העשורים האחרונים. מוסיקה מזרחית לא תהיה שם, אבל רוק, רוק אלטרנטיבי, רוק קלאסי, פופ, פולק, קאנטרי, רגאיי, ראפ, סול, ועוד.

רוקסטאר שחררה דרך אתר המוסיקה soundcloud מספר דגימות מתחנות הרדיו שתוכלו להאזין להן במשחק. האזנה נעימה!

את הטריילר הרשמי האחרון שרוקסטאר שחררה, מלווה השיר "Sleepwalking" של ההרכב האינדי-טרוניקה (יש ז'אנר כזה) מדנבר, קולורדו, שעונה לשם "The Chain Gang of 1974" (כנופיית השרשרת של 1974). הנה הטראק והסרטון מתחתיו:

רמזים על הסגנונות השונים של תחנות הרדיו, קיבלנו כבר בטריילרים הראשונים שנחשפו למשחק: השיר בטריילר הראשון היה Small Faces – Ogdens' Nut Gone Flake מ-1968. השיר בטריילר השני היה של 'איש הפלא' סטיווי וונדר- Skeletons – Stevie Wonder  (תחנת R&B ומוסיקת סול שחורה).
השירים מהטריילרים האחרונים של הדמויות במשחק היו Queen – Radio Ga Ga (מייקל), Jay Rock – Hood Gone Love It (פרנקלין), Waylon Jennings – Are You Sure Hank Done It This Way (טרבור).

מקור: soundcloud

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מדהים! מחכה לרדיו כל כך!