FIFA 14: הביקורות כבר כאן

FIFA-14- כל הביקורות

ציונים וביקורות למשחק הספורט הכי גדול השנה כבר כאן ויש ל EA Sports כמה סיבות טובות לחייך…

אחרי הביקורות של פרו אבולושן 2014 שהיו בסדר, מגיע תורו של משחק הכדורגל המוביל בעולם היום, פיפ"א 14, שינסה לשחזר את ההצלחה הענקית של הכותר הקודם מהשנה שעברה. הביקורות כרגע למשחק מעולות והממוצע מתייצב מעל 85 ולהבדיל מ PES 2014, יש גם כמה ביקורות מושלמות. אז מה חושבים המבקרים על FIFA 14?

*לידיעתכם, לרגל החג, המשחק כבר זמין בכמה חנויות מובחרות בישראל (10% לגולשי גיימפרו*).

פיפא 14 ביקורת פלייסטיישן 3מגזין הפלייסטיישן הרשמי (OPM) העניק למשחק ציון 9/10 וטוען שאם ארסן וגנר יכול לממן את מסוט אוזיל, אתם בהחלט יכולים להרשות לעצמכם לממן את רכישת המשחק הזה:

המשחקיות היא הטובה ביותר שהיתה ב-PS3, וגם פרזנטציית המשחק השתפרה, לא משנה מה דעתך על משחקי ספורט שנתיים, אתה באמת לא צריך לפספס את זה אלא אם כן אתה רוצה לבלות את תשעת החודשים הקרובים מחוץ ל"מגרש". אם ארסן ונגר יכול לממן את מסוט אוזיל, אתה בהחלט יכול להרשות לעצמך את זה.

 

האתר IGN העניק למשחק ציון דומה 9/10 עם כותרת "Top of the League", ולמרות שלטענת המבקר אין חדשנות יתירה במשחק, מדובר בחוויית כדורגל משובחת וחזקה:

FIFA 14 הוא לא ציון דרך מרכזי עבור הסדרה במונחים של חדשנות … אך השינויים שנעשו בכדורגל: יותר התקפי, מהנה ומושך, ובסופו של דבר מדובר בחוויה חזקה ביותר.

פיפא 2014 ביקורת

DigitalSpy העניקו למשחק ציון מושלם 5/5 והביקורת מגדירה את המשחק כחוויית הכדורגל המושלמת:

FIFA 14 הוא חוויית הכדורגל הוירטואלית השלמה ביותר שניתן לחוות היום. בין אם במצב יחיד העמוק (קריירה) או במצב מרובה משתתפים, יש למשחק הזה מספיק כדי ללהעסיק את המעריצים של הסדרה גם לתוך עונת הכדורגל החדשה ומעבר לה.

מבקר האתר גיימספוט (שעניק ל PES 2014 ציון 6/10) לא מצא הרבה חדש אך משבח את המשחק ואת הריאליזם המשופר ומעניק לו 8/10:

למרות חוסר תכונות חדשות, פיפ"א 14 הוא הרבה יותר מסכום חלקיו. זו חוויה שונה במהותה למשחק של השנה שעברה, והסדרה נעה יותר ויותר אל כיוון הריאליזם. התחרות היחידה שיש במשחקי כדורגל בשנה זו היא סדרת פיפא עצמה (קרי, אין תחרות).

להלן הביקורות עד כה למשחק FIFA 14:

FIFA 14 שוחרר היום בארה"ב וב-27/9 ישוחרר רשמית באירופה לפלייסטיישן 3, אקסבוקס 360 ולמחשב האישי. המשחק ישוחרר לקונסולות הדור הבא באמצע/סוף נובמבר, וישלב בתוכו את המנוע הגרפי המשודרג של החברה.

*חנות המשחקים ארקדיה (דיזנגוף סנטר, ת"א) מציעה הנחה בשיעור 10% לגולשי גיימפרו, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לחנות ולהגיד שהגעתם דרך גיימפרו. חג כדורגל שמח!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אחלה סיקור! אחלה אתר, תודה רבה חברים

ברוך הבא וחג שמח אייל 🙂