Dragon Age: Inquisition – סרטוני משחקיות דלפו לרשת

 

סרטוני גיימפליי חדשים מתערוכת PAX דלפו לרשת. אחד החידושים הגדולים במשחק הוא אופציה לפרספקטיבה טקטית חדשה, של מבט מלמעלה. צפו בהם לפני שיוסרו.

אחרי שקיבלנו בחודש שעבר הצצה ראשונה לגיימפליי משלב האלפא של המשחק,ולפני שנפרסם סיכום של כל הסקירות המקדימות ברשת למשחק, חברת  BioWare קיימה פרזנטציה של דרגון אייג' החדש בתערוכת PAX Prime, שמתקיימת בסיאטל. אם לא הצלחתם להגיע, זה בסדר. סרטוני גיימפליי מלווים בקומנטרי והסברים על השינויים במשחק, דלפו לרשת, וכדאי להזדרז

מפלצות ומכניקת הקרב

הסרטון הראשון מציג הדגמה ארוכה של המשחק, ולמרות שמדובר במצלמת וידאו שצילמה מהצד, באיכות לא משהו, המשחק מצליח להרשים. כדי להצליח להרוג מפלצות למשל, כדאי להשתמש בטקטיקה נכונה של חלוקות הכוחות ושימוש נכון בהם. בנוסף, תוכלו להתרשם מהאינטראקציה של הדמות עם העולם (המדהים), השליטה על המצלמה ומכניקת הקרב שעברה שיפורים. ההדגמה הזו היא באורך של כרבע שעה ומכילה מעט ספוילרים, אז ראו כי הוזהרתם!

פרספקטיבה טקטית וציוד

הסרטון השני שדלף, מציג את אחד התפריטים החשובים במשחק- ציוד ולבוש.  בנוסף, הוא חושף פרספקטיבה חדשה וטקטית של מבט מלמעלה, תהיה זמינה לכל הפלטפורמות, וזה נראה מבטיח.

משחק תפקידים מבטיח אחר, שסרטון גיימפליי שלו, גם כן דלף לרשת הוא The Witcher 3, שצולם באיכות ירודה יותר, אך גם הצליח בכל זאת להרשים.

Dragon Age: Inquisition יגיע ב-2014 לקונסולות PS4/PS3, Xbox 360/One, וכמובן ל- PC

מקור: AGBLeaks

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה ממש מרשים. לי זה נראה יותר טוב מויצר 3..

מסכים. לגבי החלק הראשון.
לגבי זה שהוא נראה טוב יותר מוויצ'ר 3, ימים יגידו…