Beyond: Two Souls למבוגרים בלבד באוסטרליה

ועדת הדירוג באוסטרליה החליטה כי משחק המתח הפסיכולוגי Beyond: Two Souls יקבל דירוג R (לגילאי 18 ומעלה)

אוסטרליה היא מדינה כזאת, שעושה חיים קשים למפיצות המשחקים כשהמשחקים שלהן  עוסקים בדם, פשע, סקס ובתוכן פוגעני. משחקים מסויימים פשוט לא מקבלים אישורי הפצה ולכן לא ניתן לרכוש אותם שם. למשל, אוסטרליה אסרה על מכירת המשחק Saints Row IV בחנויות בשל תכנים פוגעניים, שכוללים אלימות מינית ושימוש בסמים במהלך המשחק. ועדת הדירוג שם העניקה למשחק את ה(חוסר) דירוג-Refused Classification. זה לא מנע מהמשחק למכור מיליון יחידות בשבוע הראשון, יש הטוענים כי אף עזר…

אותה ועדה בדקה את המשחק Beyond: Two Souls והחליטה כי גם הוא כולל אלימות מינית ושימוש (אינטרקטיבי) בסמים, אך לא בצורה בוטה, ולכן גיימרים אוסטרלים שעברו את גיל 18, יוכלו לרכוש את המשחק.

צפו בטריילר חדש למשחק שנקרא Beautiful Drama:

בשבוע שעבר, שמחנו לבשר לכם כי המוסיקאי המוכשר, האנס זימר, יהיה אחראי על הפסקול של המשחק, וישתף פעולה עם המלחין הבריטי לורן בלף (Lorne Balfe), שאחראי על הפסקול של Assassin's Creed 3.

Beyond: Two Souls הוא משחק מתח/פסיכולוגי שמפותח בלעדית עבור הפלייסטיישן 3, ע"י חברת Quantic Dreams (מפתחת Heavy Rain). שחקן הקולנוע המוערך,וויליאם דפו הוא אחד מהדמויות הראשיות במשחק, כמו כן, השחקנית הצעירה אלן פייג', שזכורה לנו גם מפרשיית הזהות הגנובה.

המשחק Beyond: Two Souls ישוחרר ב-11 לאוקטובר, בלעדית לפלייסטיישן 3.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות