המצגת של באטלפילד 4 על ה-Xbox One בתערוכת PAX היתה על PC

באטלפילד-4-XBOX-ONE

מיקרוסופט ממשיכה לעשות בושות. הקרבן החדש- תערוכת PAX Prime ושוב הדגמה של באטלפילד 4 ל Xbox One נערכת על מערכת מחשב

לפני מספר ימים, פרסם מייג'ור נלסון את המשחקים שמיקרוסופט תציג בתערוכת PAX Prime, שימחישו את כוחו העצום של קונסולת הדור הבא שלה, Xbox One. אחד המשחקים שצויינו היה באטלפילד 4, והאמת שהמשחק אכן הוצג בתערוכה. לקהל שהגיע, התבשר כי המולטי של המשחק המשחק הופעל על הקונסולה החדשה, אבל, כמו המקרה של תערוכת E3, גם כאן מיקרוסופט הדגימה את המשחק על מחשב רב עוצמה. PC.

למעשה, מדיווח של המשתמש GrizzNKev מ-neogaf, עולה כי ביתן התצוגה של האקסבוקס One שהציג את באטלפילד 4, היה מורכב ממערכת מחשב, חלונות 8 ובקר של הקונסולה החדשה. כנראה אותה מערכת מחשב מתערוכת E3, שכן כששחקן מת במהלך ההדגמה, הופיעה המודעה שנמצאת למעלה (ללא הלוגו של PAX). המשחק קרס באיזשהו שלב לשולחן העבודה וגילה את הסוד.

משתמש אחר בשם DanTMWTMP העלה את התמונות המסגירות:

BF4XboxOne (1)

BF4XboxOne (2)

ברור לכולכם (ואפילו ל DICE) שהמשחק הזה ירוץ הכי טוב על PC, אבל לא ברור למי יש יד במחדל הזה, מיקרוסופט או DICE? אפשר להניח שלתיהן יש אינטרס להציג את המשחק ברמה הכי גבוהה שאפשר. רק למה לרמות?

מקור: neogaf דרך dualshockers

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מאכזב…

מייקרוסופט האלה יורים לעצמם ברגל בכוונה??

אני רוצה את הסימולטור שלהם 🙂

באמת בושה לכל מעריצי ה XBOX ……רמאות רמאות ועוד רמאות ונראה לי ימשיכו ככה כי המתחרה שלהם קרעה להם את הצורה בכל אירוע ובכל זירה ……באמת כל הכבוד לסוני בנתה קונסולה משחקים המיועדת לגיימרים נטו.

מעניין מתי נראה משחקי קונסולה "בלעדיים" רצים על מחשב…