סדרת Assassin's Creed מתרחבת לסמארטפונים ולטאבלטים

הפיראטים משתלטים על הסדרה: יוביסופט מכריזה על משחק חדש לסמארטפונים וטבאבלטים- אססינס קריד: פיראטים

אמש הכריזה Ubisoft על משחק חדש שיצטרף ל'משפחת' Assassin's Creed ויעלה על הרכבת של שוק הטאבלטים והסמארטפונים: Assassin's Creed: Pirates. במשחק נכנס לנעליו של אלונזו באטיליה (Alonzo Batilia). קפטן צעיר ומלא אמביציה, וכמו שם המשחק, הוא כמובן יתמקד בקרבות ספינות ובניהול הספינה הפיראטית של אלונזו. המטרה במשחק היא לשדרג את הספינה, לנהל את הצוות, ולהפוך לפיראט הכי מכובד ומאיים ולהשיג את האוצר האגדי של לה בוס (La Buse). וכל זה על מנוע ש-Ubisoft פיתחה במיוחד בשביל המשחק הזה ובשביל הסמארטפונים והטאבלטים והוא יגיע עם מזג אוויר דינאמי ו'חי' שישפיעו על המשחק.

אססינס-קריד-פיראטים

כאמור, רוב המשחק יהיה קרבות ספינות בזמן אמן והשחקן יצטרך לנהל את הצוות שלו על מנת לנצח בקרבות ולבחור בחוכמה בין מספר נשקים העומדים לרשותו. כדי לא להישאר מאחור, השחקן יצטרך לקנות שדרוגים לספינתו (כמו תותחים, הגה טוב יותר או מפרשים טובים יותר) בעזרת הכסף שימצא באוצרות, ומהפרסים שיקבל לאחר ניצחון בקרב. בנוסף לכך, כל חבר צוות שיצטרף לצוות הספינה שלכם, כך גם יתווספו הטבות שיהפכו אתכם לקפטן טוב יותר.

acp_shipacp_upgrade

בנוסף לכך, נעקוב אחרי סיפורו של אלונזו ונעלה אתו בסולם הדרגות בעולם הפיראטים ונגלה את האמת על אוצרו של לה בוס, דרך משימות מיוחדות, ואיך לא? גם דמויות מוכרות מהתקופה כמו שחור הזקן, בלאמי והורניגולד. בנוסף למשימות הראשיות, יהיו מספר משימות צדדיות, חיפושי אוצרות והישגים, ונראה שלא יהיה חסר מה לעשות במשחק.

acp

[divider]

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נשמע כישלון חרוץ כמו המשחק הדומה שדיסני הוציאה לא מזמן של שודדי הקאריביים.
אם תהיה לו גרפיקה ברמה גבוהה מאוד אז נחשוב אם לקנות אותו 🙂