Alien Rage שוחרר. איך הביקורות?

Alien Rage REVIEW

משחק היריות מגוף ראשון מבוסס מנוע האנריל שוחרר למחשב האישי ובהמשך ישוחרר גם לקונסולות, והוא יכול להעביר לכם כמה שעות טובות בהנחה שאין לכם ממש מה לעשות. מה חושבים עליו המבקרים?

לגיימפליי הראשון של Alien Rage נחשפנו בחודש ביוני, במהלך תערוכת E3 כשבמהלך השבוע האחרון שוחרר טריילר ההשקה שלו. למרות שהמפתחת הצהירה כי מדובר במשחק יריות עתידני (sci-fi) מגוף ראשון, שמנסה לשחזר את סגנון משחקי האולד-סקול של שנות התשעים, אחרי התנסות של כמה שלבים, המסקנה היא שהנסיון היה נחמד אבל התוצאה, מאכזבת.

בינוני

המשחק מרגיש כמו גרסת אלפא מתקדמת או בטא לכל היותר, עם גליצ'ים ובאגים הפזורים ברחבי המשחק. העלילה מאוד לא מעניינת והמשחקיות מרגישה מאוד בינונית ולא ולא מחוברת, וגורמת לך להתגעגע באמת למשחקי היריות הישנים, או להעריך משחקי יריות חדשים שהתייחסת אליהם יחסית בזלזול. האויבים סתומים, כלומר יעשו את אותו מהלך כמו רובוטים בלי להתחשב במתכנת שניסה להכניס בהם איזושהי אינטליגנציה. לא רק אני חושב ככה, גם מעט המבקרים שהעלו ביקורת למשחק. האתרים הגדולים אולי מחכים לגרסת הקונסולות ובינתיים הציון ממוצע הוא 55. שזה לא כ"כ טוב.

הבשורה הטובה– הוא יותר טוב מ Aliens: Colonial Marines .

הטרגדיה האמיתית של כל זה, עם זאת, היא שכאשר אתה חותך את התקלות, את הבינוניות, את התחושה של עמידה על סירה שבירה, וחוסר העיצוב, אפשר להגיד ש Alien Rage עובד.

זה סיכום הביקורת של destructoid שהעניק למשחק 3/10.

האתר God is a Geek נתן למשחק את אחד הציונים הגבוהים 7/10, וזה הסיכום שלו:

Alien Rage מרגיש כמו מכתב אהבה ז'אנר היריות בגוף ראשון מהרגע הראשון. הוא לועג לז'אנר בכל המקומות הנכונים, אבל, כאשר הוא צריך להגיע אל העסק האמיתי, הוא מרגיש ממש כמו FPS הגון, והוא עושה את זה טוב מדי.

הציונים למשחק Alien Rage עד כה:

 

המשחק שוחרר שלשום למחשב האישי ועולה 20$ בסטים, ובסתיו הזה ישוחרר לאקסבוקס 360 (לייב) ולפלייסטיישן 3 (PSN). המלצה אישית- חכו למשחקים הטובים של נובמבר.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x