Call Of Duty: Ghosts במהדורת אוקטובר של גיימאינפורמר

COD-Ghosts-gameinformer

את שער המהדורה החדשה של המגזין גיימאינפורמר, מעטר המשחק Call Of Duty: Ghosts, אז מה חדש? לא הרבה האמת..

נראה כי הזיכיון של קול אוף דיוטי מתעייף, לא כי הוא לא יצליח למכור עשרות מיליוני עותקים, אלא בעיקר כי אין לסדרה הזו מרענן רשמי מספיק משמעותי בשביל לגרום לסדרה להיראות סקסית. וכך, שנה אחרי שנה, Call of Duty שוברת שיאי מכירות והפכה לשוברת הקופות הקבועה של הענף כולו. בין אם זה היה Infinity Ward או Treyarch על ההגה, בשנים האחרונות אותה עייפות שפקדה זיכיונות אחרים Activision כמו טוני הוק וגיבור גיטרה, מתחילים כבר להשתלט על משחק היריות בגוף ראשון שלה.

ובכל זאת, המגזין gameinformer מקדיש בעיתוי מפתיע (GTA V שוחרר)  מהדורה שכולה Call Of Duty: Ghosts והמפתחת המקורית אינםיניטי וורד, בראיון עם מפיק המשחק, מארק רובין שהתיישב עם המגזין לראיון ארוך.

Call of Duty Ghosts E3 Campaign 05
הדור הבעע?

עם שפע של פרטים ורשמים החל ממצב מרובה המשתתפים, וכלה בקמפיין לשחקן יחיד הכולל מבט בלעדי על משימה בשם Struck Down כשתוך כדי, תוכלו ללמוד על מה שגרם לסכסוך בעולם ביקום של רוחות רפאים. מארק ממשיך לדבר על המנוע של הדור הבא ועל השינוי הגדול בסדרה ובעיקר על הכלב. וזה די מעייף.

Call of Duty: Ghosts ישוחרר ב-5 בנובמבר לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם ל- Wii U ולמחשב האישי. מהדורות האספנים כבר הוכרזו והמשחק ישוחרר גם לקונסולות הדור הבא.

[ מקור: gameinformer]

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות