היכונו למשחק חדש בסדרת הארי פוטר !

הארי פוטר

סדרת סרטים חדשה הוכרזה ל 'הארי פוטר' כאשר לכל סרט יצא גם משחק !

ג'יי.קיי רולינג המחברת הנודעת של סדרת הספרים הפופולארית 'הארי פוטר' התפרסמה בזכות כתיבת שבעת הספרים בסדרה המצליחה, בעקבות הצלחת הסדרה פיתחה רולינג גם את העולם שבו מתרחשת הסדרה ואף הוציאה מספר ספרים שאינם קשורים לעלילת הסדרה באופן ישיר אבל בהחלט קשורים לעולם הנפלא והקסום שיצרה רולינג.
בין היתר יצאו ספרים כגון "קווידיץ' בראי הזמנים" העוסק בתולדות משחק הספורט הפופלארי בעולם הקוסמים, "מעשיות בידל הפייטן" אוסף סיפורי אגדות קוסמים וכן את "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" ספר העוסק בתולדות היצורים הקסומים והייחודיים שמופיעים בסדרה (חדי קרן, היפוגריפים, ועוד) .

כעת מגיעה הבשורה המשמחת כי רולינג מתכוונת להוציא סדרת סרטים חדשה בעולם הקוסמים,ואף כתבה את הסרט "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" הסרט הראשון בסדרה !.
הסרט אומנם יתרחש בעולמו של הארי פוטר אבל לא יהיה קשור כלל לסדרת הארי פוטר. למעשה הסרט יתרחש בניו יורק (!) 70 שנה לפני סיפורו של הארי פוטר ויעסוק בסיפורו של ניוט סלמנדרה, מחבר הספר "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" המשמש כאחד מספרי הלימוד בהוגוורטס .

ועכשיו הגענו לחלק העיקרי !

אולפני 'האחים וורנר' הודיעו כי יוציאו משחק חדש לגמרי שיהיה מבוסס כמובן על הסרט החדש "חיות הפלא והיכן למצוא אותן ",
כמובן שזה לא המשחק הראשון בסדרת 'הארי פוטר' קדמו לו כל שבעת המשחקים , משחק לכל ספר, שהוציאה EA ,וכן את סדרת המשחקים 'לגו הארי פוטר' של האולפן Traveller's Tale,
יש לציין שעדיין לא התפרסמו פרטים חדשים נוספים, כמו איזה אולפן יפתח את המחשק, לאיזה פלטפורמות הוא יהיה זמין (סביר להניח שלקונסולות הדור הבא), וכמובן שאין עדיין תאריך יציאה רשמי, מה שאומר שנצטרך להמתין לפרטים חדשים על המשחק ואף לקוות כי יהיה מושקע ואיכותי כראוי למשחק בסדרת 'הארי פוטר'.

מקור: Time Warner דרך gamespot ו joystiq

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לייק ענק!!!!