Wolfenstein: The New Order נדחה ל 2014

הטירה הנאצית החדש לא ישוחרר השנה, החברה דוחה את המשחק לשנה הבאה

מועד היציאה של המשחק Wolfenstein: The New Order הוכרז לרבעון הרביעי של השנה (אוקטובר-דצמבר 2013) בתחילה אך נראה כי חברת MachineGames מעדיפה לדחות את המשחק בכדי שאנחנו נקבל מוצר מלוטש יותר, שזה בדרכ מבורך.

פיט היינס, סמנכ"ל יחסי הציבור והשיווק של החברה הסביר לאתר פוליגון כי מספר גורמים השפיעו על ההחלטה לעכב את המשחק, כולל אתגרים הקשורים בפיתוח לקונסולות של הדור הנוכחי והדור הבא במקביל. 

לעבודת פיתוח על שני דורות של קונסולות יש השפעה. העובדה שההדור הבא עדיין לא שוחרר רשמית מהווה בהחלט גורם משפיע. מאחר ואנחנו רוצים להביא כותר איכותי מגוון באלמנטים כמו, עלילה, סיפור, קטעי התגנבות וכו', כל אחד מאלה חייבים להיות מצויינים. דחיה של כמה חודשים תעשה את כל ההבדל

אלמנטים של התגנבות בטירה הנאצית? טוב…  החברה גם שחררה תמונות חדשות מתוך הקמפיין, כי לראשונה בסדרה, מולטיפלייר לא הולך להיות חלק מהמשחק, שזה בסך הכל טוב משום שהמפתחים יתמקדו אך ורק בעלילה בלי "הפרעות":

וולפנשטיין החדש יתרחש באירופה, שנת 1960 לאחר שהנאצים ניצחו במלחמת העולם השנייה, והמטרה היא לחדור למעוזי הנאצים ולהלחם בלגיונות האויבים, תוך השתלטות על "נשק העל" שהנאצים השתמשו כדי לשלוט בכדור הארץ ואף מחוצה לו.

Wolfenstein: The New Order הוכרז ל-Xbox 360, PlayStation 3, PC, ולקונסולות הדור הבא.

תמונות- AGB

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות