Tropico 5 הוכרז וישוחרר ב- 2014

Tropico-5 הוכרז

קליפסו מדיה הכריזה על כותר המשך לסדרת טרופיקו שישוחרר למחשב ולאקסבוקס 360 ב 2014 – עידן השושלות בפתח

משחק חדש לסדרת הסימולציה של בניית עיר, נמצא כרגע בפיתוח באולפני Haemimont, והוא מיועד לשחרור ב 2014. המשחק יציע  שורה שלמה של תכונות משחק חדשות ואלמנטים חדשים שתוכננו מאפס, Tropico 5 לוקח את הסדרה לכיוון חדש ומרגש – שושלות.

אתה, כנשיא (El Presidente), תהיה הראשון להשתלט על האי הידוע לשמצה של Tropico במהלך תקופה קולוניאלית מוקדמת ולאחר מכן ועליך ללוות אותו דרך מאות שנים ככל שהעולם משתנה ונע תמיד קדימה. עליך להתמודד עם הצרכים המשתנים של העם שלך, כמו גם הממשלות ופלגים יריבים, ולהניח את היסודות לשושלת משלך. ככל שהשנים עוברות, תוכל לקדם את בני המשפחה המורחבת שלך על האי לעמדות כוח: כמו שגריר, גנרל, מפקד או אפילו שליט עליון, כדי להבטיח שהמורשת שלך משגשגת לדורותיה. ככל שהעושר שלך גדל, כך גם האיומים למעצמת האי המתפתח שלך. אתה יכול לשרוד שתי מלחמות העולם, לשגשג בתקופת השפל הגדול , לשלוט כדיקטטור אגרוף ברזל דרך המלחמה הקרה ולקדם את המדינה שלך מהמאה -19 ועד למאה ה -21.

מאפייני המשחק:

  • התקופות – החל מהמאה ה -19 עד ה -21, האתגרים וההזדמנויות בדרך, קידום המדינה שלך דרך העידן המודרני ואל העתיד.
  • השושלת – כל אחד מחברי המשפחה המורחבת של הנשיא נמצא על האי ויכולים להתמנות לתפקידי מנהיגות מרכזיים, להרוויח כישורים וניסיון בתפקידים שהוקצו להם.
  • מחקר וטכנולוגיה– קידום האומה שלך על ידי גילוי מבנים, טכנולוגיות ומשאבים חדשים. להפוך את הבניינים הישנים שלך לעיצובים מודרניים, כיאה למעצמה כלכלית.
  • מערכת מסחר מתקדם וצי סחר – היכולת לצבור צי סחר עולמי ולהשתמש בספינות שלך כדי לאבטח את נתיבי סחר יבוא / יצוא לאיי שכנות ומדינות מרכזיות.
  • חקור את האי שלך – גלה מה מסתתר מעבר לערפל מלחמה. שלח אנשים מיומנים כדי לחפש מינרלים חדשים ופיקדונות עפרות, אבל צריך לנקוט משנה זהירות, שכן, בעלי חיים ושבטים עוינים מקומיים עשויים להפריע.
  • האמנות החדשה – כל הגרפיקה והעיצוב פותחו מחדש בכדי לספק 5 Tropico היסטורי  עם זהות חזותית ברורה. בחר מתוך למעלה מ -100 מבנים ייחודיים בנפרד מכל אחת מהתקופות.
  • מצב מקוון ותחרותי – עד ארבעה שחקנים יכולים לבנות ערים משלהם ושחקנים יכולים לשתף משאבים ואזרחים, או להכריז מלחמה זה על זה.

 Tropico 5 ישוחרר ב-2014 ל-Xbox 360, PC, Mac ו-Linux.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות