הטיטאנים עושים אקשן בשחקים

טיטנפול-למחשב

שני עורכים של האתר joystiq חלקו עם הקוראים את החוויה הראשונית שלהם במשחק המבטיח Titanfall תוך כדי שהם מוסרים פרטים חדשים ומעניינים על המשחק המבטיח

ריצ'רד מיטשל ואלכסנדר סלווינסקי הודו שכמו כולנו, ניזונו מסרטונים שפרזנטציות של המשחק, אבל לא באמת ידעו למה לצפות, ובאו למשחק ברגשות מעורבים:

אלכסנדר : "לא ממש ידעתי למה לצפות, עקבתי אחרי הידיעות אבל לא ידעתי איך זה מרגיש בפועל במתוך המשחק, לא הייתי מוכן לרמת התנועה שניתנת לשחקן ולמגוון החוויות שזמינות במשחק"

Titanfall יאפשר לכם להלחם בחיילי האופוזיציה תוך כדי זה שאתם רצים על קירות ובניינים ועפים לפה ולשם באוויר. העיר שאתם משחקים בה Angel city פתוחה ועצומה להפליא עם בניינים מרשימים שלא משמשים רק כתפאורה אלא מאפשרים להכנס דרכם ולחקור אותם .

ריצ'רד : "מיד שהתחלתי  קיבלתי 'קליק' עם המשחק, הפיילוטים מאוד זריזים, תוך כמה שניות מצאתי את עצמי קופץ מבנין אחד למישנהו ואז לגג הקרוב, וכל זאת מבלי לעצור או לנגוע בקרקע "

גשם של טיטאנים

אלכסנדר :"המשחק נותן לך רגע להנות מהסביבה לפני שאתה נכנס לקרב, וממקם אותך לא קרוב ולא רחוק מהקרב, זה נותן לך שהות להעריך את מצב הקרב, כמובן שה'טיטאנים' הם אלמנט מרגש במשחק ובוא נדבר עליהם !".
ריצ'רד : "אוהו כן ! הטיטאנים הינם רובוטים ענקיים שכל שחקן יכול להפעיל ! לאחר כשתי דקות ניתן לקרוא להם ולהנחית אותם מהשמיים (מכאן בא שם המשחק titanfall) איפה שתבחרו, כמובן שאם לא תהיו חכמים מספיק לברוח הצידה הם עוד עלולים לרסק אתכם … ,ברגע שהם נחתו אתה חופשי לקפוץ לתוכם, וכאן בעצם מתחיל הקסם ".
אלכסנדר: "בפעם הראשונה שאתה מטפס לטיטאן שלך  קשה שלא לחייך, הטיטאן זריז ונראה כאילו המכונה הזאת נועדה במיוחד כדי לעשות לכוחות האופוזציה יום רע במיוחד . הטיטאנים מצוידים בציוד מיוחד, שלי למשל יכל לספוג כדורים שנורים עליי ולירות אותם ישר חזרה לאויב ".

אפשרויות קרב מגוונות

 ריצ'רד: "טיטאנים יכולים להרוג את הפיילוטים בקלות יחסית, אבל קרבות בין טיטאנים הם עניין אחר לגמרי ! קרבות בין טיטאנים הם יותר ארוכים ולמנצח ישנה אפשרות 'להוציא להורג' את המפסיד … ,הטיטאן יכול להכניס את אגרופו המתכתי לקוקפיט של טיטאן אחר ולהשליך  משם את הפיילוט המסכן כמו הזבל של אתמול, מה שכן יש צד שני למטבע ,אם הטיטאן שלך ספג יותר מידי נזק ועומד להתפוצץ יש לך כמה שניות לשגר את עצמך לאוויר ואז לנחות בחזרה על הטיטאן שירה עליך תוך כדי שאתה משתק ביריות את המוח המכאני שלו ". 

אלכסנדר: "היופי במשחק שאתה לא חייב טיטאן כדי לעשות חיים, גם בתור פיילוט תוכל להלחם ראש בראש עם טיטאן אויב, זה לוקח קצת מאמץ אבל אם מישהו יחפה עליכם ותבואו מאחור תוכלו לגבור על הטיטאנים ". 
ריצ'רד: "הניידות של הפיילוטים זה המפתח כאן, לפיילוט יש נקודת תצפית יפה וגבוהה מעל הטיטאן בנוסף לנשק כבד ואנטי טיטאן שנושא איתו הפיילוט, ברגע שדעתו של הטיטאן מוסחת זה קלי קלות לחסל אותו עם הנשק שבידכם, ועוד דבר אחד ברגע שתצאו מהטיטאן שלכם הוא לא ילך לאיבוד אלא ימשיך לעקוב אחריכם ואף להלחם לצידכם !"
חשוב לציין שהגרסה ששחקנו בה היא מוקדמת, הגרסה הסופית של המשחק היא חוויה תמידית, השחקן ישחק מול שני שחקני און-ליין וצבא ממוחשב, כאשר מכל הריגה שהירג ירוויח השחקן נקודות שיקרבו אותו לרכישת טיטאן משוכלל יותר"

ומה קורה אחרי שסיימתם את הקרב ?

אלכסנדר: "אחרי שהמשחק נגמר הקרב לא נגמר titanfall מציע לשחקנים קרב 'אפילוג' בו הצד המנצח יזכה לרדוף את הצד המפסיד עד חורמה, מנגד הצד המפסיד יכול להמנע מתבוסה טוטאלית ולסגת לחלליות חילוץ מיוחדות שיקחו אותו הרחק משדה הקרב"
ובנימה של הומור הם הוסיפו לסיום ,
אלכסנדר: "אני וריצ'רד לא יודעים מה זה להפסיד מכיון שטיפלנו בצוותים שהיו נגדנו היטב בעזרת הכישורים הטלפתיים שפיתחנו במשך שנים בשדה הקרב"
ריצ'רד: "זה נכון, ניצחנו שני משחקים תודות ליכולות הטלפתיות שלנו, ואני יודע שאני קורא את המחשבות שלך ריצ'רד כי אחרי המשחק הראשון הורדנו שנינו כאחד את העיניים מהמסכים וחייכנו אחד לשני כמו אידיוטים,

המשחק הזה הוא משהו מיוחד !"

Titanfall צפוי לצאת ברבעון הראשון של 2014 למחשב האישי ולקונסולות של מיקרוסופט (360, One)


מקור: joystiq

[divider]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כמה אני מחכה לו !!
חבל שהוא יוצא עוד הרבה זמן 🙁