צפו בהדגמה המרשימה של Titanfall מתערוכת גיימסקום


Gmescom: לייב גיימפליי של Titanfall

במסיבת העיתונאים של EA בתערוכת גיימסקום, הציגה החברה סרטון משחקיות חדש ומעולה האמת, למשחק הבכורה של ריספאון (יוצרי CoD לשעבר). הסרטון מציג משחקיות על מפת זירה עירונית עתידנית של אנג’ל סיטי, ואם שמתם לב, הסרטון מתחיל עם קבוצה אחת של 14 שחקנים, כך שמדובר בלפחות 28 שחקנים במפה.  אתם מוזמנים להתרשם (למעלה) ממכניקת התנועה של השחקן במשחק, ומהעיצוב הנהדר של המפה, ואני מזכיר לכם שהמשחק הזה מפותח על מנוע סורס של וואלב, שזה לכשעצמו מדהים. אבל האנשים שהקימו את אינפיניטי וורד, ידועים בכישרון שלהם לבצע מניפולציות על מנוע ותיק, ולהציג גרפיקה לא רעה בכלל.

Titanfall-GAMESCOM

Titanfall, נחשף רשמית בתערוכת E3 והרשים את כולנו. המגזין המכובד Gameinformer בחר במשחק בו למשחק המולטיפלייר הטוב ביותר בתערוכת E3, והוא לא היה לבד- המשחק זכה ב-60 פרסים שונים באותה תערוכה וגם הצליח לשבור שיא מועמדויות בתחרות ה-GCAs, ואף לקחת את המקום הראשון בכולן.

Titanfall ישוחרר באביב 2014 למחשב האישי ולאקסבוקס One

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

פשש נראה מרשים… זה סרטון ההסינגל או מהמולטי? בכל מקרה זה נראה אחד מהשוטרים היותר מסובכים. לא כל כך ידידותי במובן שתצטרך להשקיע הרבה שעות כדי להתרגל למשחק.

לא יהיה סינגל בטיטאנפול שמי. לגבי הסיבוך, לא חושב שצריך לדאוג, ריספאון טענה שחלק גדול מהעבודת הפיתוח הוקדש להפוך את המשחק לפשוט וכיפי. הם עשו את זה טוב ב COD, לא צריך לדאוג.

Call of Duty + Killzone = Titanfall
But this game is great and I sure will buy it

Me2 🙂