2013 Gamescom: סיכום מסיבת העיתונאים של סוני

לסוני היה ערב גדוש בהכרזות וחדשות בתערוכת המשחקים גיימסקום, זמן לסכם את מסיבת העיתונאים שסבב כולו סביב הפלייסטיישן 4

נתחיל מהסוף, מסיבת העיתונאים של סוני נחתמה בהכרזת תאריך ההשקה לפלייסטיישן 4, כך שהאמריקאים יוכלו לשים עליה את היד ב-15 בנובמבר ושבועיים אחרי, ב-29/11 הקונסולה תושק גם באירופה, חבל שישראל מחוץ לרשימה.

אין ספק שסוני נמצאת במומנטום חיובי, ועדות לכך היא שהמכירות המוקדמות לקונסולת הדור הבא שלה, חצו כבר את רף המיליון יחידות.

 

משחקים לפלייסטיישן ויטה- PS Vita

גם לקונסולה הניידת של סוני, היה חלק חשוב במסיבת העיתונאים. ראשית סוני הכריזה שהיא חותכת מחירים והקונסולה הניידת, כמו כן ה-PS3 בגרסת 12GB תעלנה 199 דולר בארה"ב.

FEZ שלצערנו, משחק ההמשך שלו בוטל, ו-Velocity 2X הוכרזו לויטה, ביחד עם Borderlands 2, Football Manager 2014, Batman Arkham Origins: Blackgate ו- Lego Marvel.

הוכרז משחק חדש של האולפן האיטלקי Ovosonico, בשם Murasaki Baby שנראה נהדר. וגם המשחק Starbound יגיע לויטה. עוד משחק מענין שראינו היה Rime, משחק הרפתקאות חדש בעולם פתוח שיגיע לויטה ול-PS4 ואפילו Football Manager Classic מגיע לויטה. FFC.

סוני תומכת בתעשיית האינדי

במהלך האירוע, סוני התמקדה בחלק מהערב באינדי קרד, על ידי הצגת וידאו עם מפתחים עצמאיים הדנים בסוגייה של עד כמה ה- PS4 מדהיה וכמה היא "קונסולת המשחקים החזקה ביותר בעולם", ועל מנת לספק את הגיימרים, החברה ידעה שזמדובר בצורך להביא "את המשחקים הטובים ביותר לפלטפורמה. סוני דיברה על מערך ההשקה החזק ביותר בהיסטוריה של הפלייסטיישן,הודות לחיבור עם מתחים עצמאיים בכל רחבי העולם. לשם כך, שהיד אחמד, מנהל הפיתוח העסקי הבכיר של SCEE, עלה לבמה כדי להצהיר כי להיות אינדי הוא להיות "חופשי" כדי לשחרר את מה שאתה רוצה, מתי שאתה רוצה.

שחק אקסלוסיבי בשם Guns of Icarus Online הוכרז ל-PS4, כמו גם משחק ההתגנבות הטקטי Volume. עוד כמה הכרזות אינדי מעניינות-  + + N יושק באופן בלעדי ל PS4, ושהמשחק Rogue Legacy יגיע תחילה  לPS4 ול PS ויטה בשנת 2014. גם המשחקים Vlambeer’s Wasteland Kings ו- Hotline Miami 2. משחק מוסיקלי אינדי חדש בשם BigFest הוכרז, והוא יהיה חינמי (F2P).

 משחקי השקה והכרזות לפלייסטיישן 4 ועוד

אחרי מסיבת העיתונאים המאוד מוצלחת שלה בתערוכת E3 ביוני, בה הבטיחה החברה שעדיין לא ראינו הכל, שחררה סוני סרטון שהציג את מגוון האפשרויות השונות בממשק המשתמש החדש של PlayStation 4, ובגיימסקום, היא החליטה להתחיל את מסיבת העיתונאים שלה, גם כן במצגת של ה-UI.

סוני לא פסחה על ההשקות הגדולות של השנה והחיבור שלה עם יוביסופט שתעניק לשחקני ה-PS4 תוכן אקסלוסיבי. קיבלנו גם הדגמה של Assassin’s Creed 4: Black Flag עם הויטה ששימש כשלט. גם Watch Dogs קיבל סרטון משחקיות חדש לתוכן הבלעדי ל-PS4:

 

היה גם טריילר חדש של InFamous: Second Son שמציג את הדמות הנשית במשחק, אביגייל ווקר. המולטיפלייר של Killzone: Shadow Fall נחשף בסרטון חדש, כמו גם טריילר בכורה של ה-IP החדש Everybody’s Gone to the Rapture

סוני גם הכריזה על משחק יריות טקטי ארקייד חדש בשם Helldivers שיושק לשלל קונסולות הפלייסטיישן, בשנת 2014 וזכינו לראות גם ריבוט למשחק Shadow of the Beast שלא נראה כל-כך נאמן לשורשים, אך הציג משחקיות בסגנון God of War וצפוי להפתיע.

פלייסטיישן +

בנוגע למולטימדיה, סוני חשפה שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברות מדיה שונות כמו Deutche Telecom, Orange, Virgin ו- ONO, למרות שאותנו הישראלים, זה לא אמור לעניין.

ה-PlayRoom יגיע עם כל קונסולת PS4 חדשה, גיימרים יקבלו גם 14 יום נסיון של פלייסטיישן פלוס. במסגרת ימי הנסיון תוכלו לשחק בגרסה מיוחדת (לייט) של DriveCLub והמשחק RESOGUN. מי שיעשה מנוי שנתי לפלייסטיישן פלוס, יקבל 90 ימים נוספים במתנה.

פלייסטיישן 3

סוני עדיין תתמוך בקונסולה הנוכחית שלה, ואחר שחשה פלייסטיישן 3 ב 199 דולרים, היא הציגה את LittleBigPlanet Hub שזה פרויקט או שירות מיוחד ללא תשלום, שתוכלו להעביר בו שעות של פעילויות קהילתיות ויהיו גם פרסים.

Gran Turismo 6 ישוחרר ב-6 לדצמבר

המשחק ​​Gran Turismo 6 שהוכרז במאי, ישוחרר לקונסולה הנוכחית של סוני בתחילת החודש האחרון של השנה.

ג'ים ריאן, נשיא ומנכ"ל סוני אירופה, עלה לבמה כדי להציג את הטריילר החדש (למטה) של Gran Turismo 6. המשחק יכיל רכבי קונספט שונים, כחלק משיתוף פעולה עם יצרנים, ובמקרים מסוימים הם יהיו מיוצרים בעולם האמיתי. פרויקט מכונית קונספט זה נקרא "חזון Gran Turismo".


divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x