Saints Row IV – כל הביקורות כאן

SRIV

ב-20 לחודש (אוגוסט) יצא המשחק הבא בסדרת Saint's Row IV של Deep Silver,הביקורות והציונים יוצאים לדרך ויש אפילו כמה ציונים מושלמים.

הכותר הבא בסדרה ימשיך את העלילה של Third Street Saints ואת סיפורם של קדושי הרחוב השלישיים, אבל עם טוויסט. המשחק יתרחש בוושינגטון, בירת ארה"ב והפעם, ראש הקדושים כבר נבחר לנשיא ארצות הברית וחייב להדוף "פלישת חייזרים קטסטרופלית". אחרי ריכוז הביקורות הראשונות למשחק, הגיע הזמן לסכם את כל הביקורות המעורבות לכותר הרביעי בסדרה.

ריכוז הביקורות העיקריות למשחק:

The Escapist Magazine – 100
"משחק פנטסטי, שומר על המסורת של הסדרה של לתת לשחקן עולם פתוח וגדול ואת האשפרות להשתגע אתו לגמרי, זה מצחיק, מלווה בהרבה אקשן והכי חשוב – כיף לשחק בזה" .

DarkStation – 100 
"הסיפור מרתק וכולל הרבה יותר מלחסל מאפיות או להרוג את מנהיג ארגון פשע בינלאומי. בנוסף לכל, זה משחק ארוך ולקח לי 14 שעות לסיים את העלילה המרכזית שלו (ויש לי עוד המון דברים לעשות בעולם הפתוח)".

Joysiq – 100 
"כל דבר קטן במשחק הזה שווה עשייה, מה שהשיג ענק בעצמו, אבל משימות הסיפור של המשחק בפרט הם יצירת מופת, הם משלבות רגעים מצחיקים עד דמעות עם משימות מהנות ומעולות". 

Destructoid – 95 (הפתעה ענקית, 95 מג'ים סטרלינג זה לא בא ברגל)
"מה שאני אוהב ב-Saints Row IV זה שהוא שם את השחקן קודם להכל, כל פיצ'ר ואפשרות חדשה שניתנה לשחקנים במתנה עוצבה במיוחד כדי להפוך את חווית המשחק לנוחה יותר והרבה יותר כיפית". 

PC Gamer – 90
"ל-Saints Row IV אין את הברק של GTA אך הוא משחק שמשלב טיפשטות וגם יצירת מופת". 

GamesRadar – 80 
"באופן לא מפתיע – המשחק דבילי, אך זה לא מונע ממנו להיות משחק הכוחות על הכי טוב שיצא אי פעם"

Thunderbolt – 80 
"Saints Row IV הוא לא פורץ דרך או מחדש משהו, אבל הוא מחזיר לחיים משהו שהרבה שחכו ממנו בתעשייה הזאת: להנות"

Edge Magazine – 80 
"דבר אחד בטוח – היה שווה לחכות"

IGN – 73
" המשחק נפגע מחוסר האתגר ומיותר מדי כוח בידי השחקן" 

להלן שלל הציונים למשחק:

[divider]

כאמור, המשחק מגיע ב-20 לאוגוסט למחשב, Playstation 3 ו-Xbox 360, וחייב לציין שהוא מאוד מפתיע בציונים. הציונים הנמוכים יותר מגיעים ממבקרים שאוהבים יותר אתגר, ו-Saints Row IV מתמקד יותר בכיף והנאה. קחו את זה לתשומת לבכם אם אתם מעוניינים לרכוש את המשחק. 

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בלאה. עוד משחק ללא שום אתגר… מה הבעיה לתת אתגר למי שרוצה אותו וגם (רמות קושי)

לא כל משחק צריך אתגר! במפורש נאמר שהמשחק הזה הוא למי שרוצה לעשות כיף! יש משחקים שנועדו לתת אתגר (דוויל מיי קריי המקורי, האחרון מבינינו), ויש משחקים שנוצרו בראש ובראשונה בשביל חווית משחק כיפית ללא דאגות (סיינטס רוו, ג'אסט קואז).

בקיצור, אם אתה רוצה אתגר, קנה משחק מאתגר. אם אתה רוצה לעשות כיף, קנה משחק כיפי. הכול נופל לבסוף לידייך – בחירתך בלבד.

Saints Row, bitches!

🙂 אתה משחק?

רוב הסיכויים שכן. אני כנראה אצטרך להגדיל את המקום בפלייסטיישן בשביל ג'יטיאיי 5 וסיינטס רוו 4. אני גם מעוניין באססינס קריד החדש.