RollerCoaster Tycoon 4 הוכרז [עדכון- מדובר בזיוף אך המשחק אכן בפיתוח]

RollerCoaster Tycoon 4 הוכרז

[עדכון 12/08] :

שעות ספורות מההכרזה המפתיעה של RollerCoaster Tycoon 4 ששימחה גיימרים רבים, מסתבר שזה היה זיוף, וסרטון היוטיוב שפורסם על המשחק ומשתמש הטוויטר הוסרו. אין לדעת מה הייתה כוונת המזייף ואם זו הייתה סתם מתיחה, הונאה, או הדלפה. עקב המקרה הזה, כריס סאויר (Chris Sawyer) מפתח ומעצב בכיר של Roller Coaster Tycoon הודיע שהמשחק אכן בפיתוח.
מקור: onlysp

הכתבה המקורית:

כמעט עשור אחרי טייקון רכבות הרים 3 (RCT3), תוכלו בסוף השנה להכנס לרכבת ההרים הוירטואלית ב- RollerCoaster Tycoon 4 דרך המחשב, Mac,  אקסבוקס דור הבא ו-Wii U. מה עם ה-PS4?

חברת הפיתוח Red Coin Games הודיעה ​​רשמית כי היא עובדת על כותר חדש בסדרת טייקון רכבת הרים עבור המחשב האישי, האקסבוקס One וה-Wii U. כריס סוייר, היוצר המקורי של המשחק עזב את אטארי, שפשטה את הרגל והצטרף לחברה לפתח את המשחק.

על פי המידע מערוץ ה- YouTube, המשחק לא נקרא במקור טייקון רכבת הרים 4, אלא משחק שנשא שם אחר. Red Coin קיבלה רשות להשתמש בשם של המשחק ופרסמה היום את הטריילר הכרזה שנמצא למעלה. מדובר בעיקר בקטעי הדגמה עם כמה עובדות חדשות על המשחק, שום דבר מיוחד.

לגבי גרסת ה-PS4, נשאלה שאלה כזו באחת התגובות ביוטיוב ונציג של החברה ענה לבחור כי החברה עושה מאמצים לפתח פורט גם לפלייסטיישן 4, למרות בעיות בחומרה שנתקלו בהן. מוזר..לא?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

גולשים יקרים, ההכרזה התגלתה כזיוף, מצטער, גם אני מאוכזב.

סוף סוף משחק אחד מהשורה הראשונה ומגוף ראשון שלא צריך רק להרוג בו

🙁
זה היה זיוף

לפחות הוא באמת בפיתוח
(:
רק שיצא גם למחשב

כן 🙂

יששששששששששששששששש