הבונוסים למהדורות המיוחדות של GTA V נחשפו

אם הזמנתם את אחת מהמהדורות המיוחדות למשחק הגדול של השנה, אתם בטח רוצים לדעת בדיוק מה תקבלו, נכון?

ככל שחג הסוכות מתקרב אלינו, כך אנחנו נחשפים ליותר ויותר מידע אודות GTA V. אז לסרטון המשחקיות של מצב היחיד כבר נחשפנו, את מצב האונליין כבר ראינו, מה נשאר? כמובן, מידע על הבונוסים שתקבלו אך ורק אם רכשתם את אחת מהמהדורות המיוחדות של GTA V.

4

במהדורה המיוחדת, תוכלו למצוא נשקים, בגדים, וקעקועים נוספים. בנוסף לכך, תקבלו גם Boost ליכולות המיוחדות של הדמיות, ומסלולים למטוס הפעלולים. בגרסת האספנים, תוכלו למצוא עיצובים שונים לדמויות במצב האונליין וחפצים מיוחדים לרכבים ולמוסך. כל זה בנוסף לבונוסים שתקבלו במהדורה המיוחדת, כמובן.

נשקים נוספים

6

הנשקים עצמם שתקבלו במהדורות המיוחדות הם אקדח 50. קליבר ושוטגאן הבולפאפ. בנוסף לכך תקבלו גם פטיש, שהוא אומנם נשק ידני, אך אכזרי. אבל הנשקים עצמם הם לא הדבר היחיד שתקבלו, בנוסף לכך לכל נשק, תהיה רשימה שלמה של אפשרויות. תוכלו לעצב את הנשק בצורה המיוחדת שאתם רוצים, לבחור לו סקינים מגוונים ולהוסיף לו אטצ'מנטים שונים. חנות הנשק הקרובה אליכם תמיד תכלול בתוכה את הנשקים הכלולים בבונוס, ובחינם.

ביגוד, קעקועים נוספים ועוד….

1

זה הוא לא סוד שרוקסטאר רוצה להחזיר אלמנטים רבים שהופיעו ב – GTA San Andreas. קעקועים וביגוד, היא דרך אחת לעשות זאת. כשמייקל, טרוור ופרנקלין יבקרו באחת מהחנויות שנמצאות בלוס סאנטוס או במחוז בליין, יקבלו 20% הנחה על מוצרי ביגוד שונים. בנוסף לזה, יקבלו גישה לחפצים מיוחדים במלתחה האישית שלהם ובחנויות. כל דמות בנפרד, תקבל גישה לתלבושת אחת הכוללת חולצה, סווטשרט וג'קט. בנוסף, כל דמות בנפרד תקבל גם תספורת מיוחדות, עיצוב שיער פנים וקעקוע.

Boost ליכולת המיוחדת

7

כידוע, לכל אחת מהדמויות ישנה יכולת מיוחדת אחת. את היכולות המיוחדות האלו, יוכלו לבצע כאשר הבר של היכולות המיוחדות יתמלא, כתוצאה מעשיית פעולות שונות. 

מייקל – מומחה ליריות. לחיצה על היכולת המיוחדת, תגרום להאטת הזמן, מה שיקל עליו בזמן קרב יריות, על ידי כך שיקל עליו בכוון. מזכיר קצת את מקס פיין, לא?

פרנקלין  – מומחה לנהיגה ובעל רפלקסים חדים. לחיצה על היכולת המיוחדת, תגרום להאטת הזמן, אך רק באמצע נהיגה ברכב כביש. הדבר יקל עליו לנווט בקלות בין רכבים ולבצע פניות חדות בצורה חלקה ומהירה.

טרוור – פסיכופט ומסומם עם פיוז קצר. לחיצה על היכולת המיוחדת, תגרום לטרווטר להיכנס לזעם אדיר, מה שיגרום לו לבצע פי 2 יותר נזק לאויבים שלו, בזמן שהאויבים שלו גורמים לו רק חצי מהנזק.

מה ה – Boost שכלול במהדורות המיוחדות יוסיף לכל זה? לא הרבה, סך הכל יגרום לבר היכולת המיוחדת להיטען ב – 25% יותר מהר.

מסלולים למטוסי פעלולים

5

הגענו לחלק הטוב והמשתלם באמת של המהדורות המיוחדות, והוא מסלולים למטוסי פעלולים, פיצ'ר שלא יופיע במהדורה הרגילה של המשחק. כמו ב – GTA San Andreas, המסלולים יעברו דרך ערים, הרים, אוקיינוסים, יערות ומדברות, כשאתם מנווטים דרך מבוך של "צ'ק פויינטס" שיגרמו למטוס הפעלולים שלכם להגיע אל השיא שלו. כל פעם שתשלימו מסלול, סקיל הטיסה שלכם ישתפר. תוכלו לשתף את התוצאות עם חברים ולנסות להגיע לראש רשימת האלופים.

כל הבונוסים האלה, יהיו זמינים למהדורת האספנים והמהדורה המיוחדת כאחד. הבונוסים שאציג מעתה ואלה, יהיו זמינים אך ורק למהדורת האספנים.

עיצובים מיוחדים לדמויות ב – GTA ONLINE

8

ב- GTA Online, רוקסטאר בנו מערכת שלמה שבה אתה יכול לעצב את השחקן שלך בדרך שאתה רוצה. בנוסף לכך, הפעילות היומיומית שתבחרו לעשות עם הדמות שלכם, תשפיע על המראה שלה ועל הסקילים שלה. הכל מזמן עם המשפחה עד עבודות פשע, מספורט ועד לשבת על הספה במשך שעות. הבונוס שתקבלו ממהדורת האספנים, יתן לכם גישה לסקין של ניקו בליק מ – GTA IV, וקלוד ומיסטי מ – GTA III.

חפצים מיוחדים לרכב ולמוסך

3

בקנייה של מהדורת האספנים, תקבלו מוסך אקסקלוסיבי שישמש לכם לאכסון רכבים מיוחדים. המוסך יגיע מוכן עם אופנוע הספורט CarbonRS ו  – Hotframe, מכונית בסגנון שנת 1930.

ב – GTA Online, תקבלו את המוסך שלכם בייחד עם  המכונית היוקרתית "קמליון" שפועלת על חשמל. 

 מקור: Rockstar.com

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נקווה ש skidrow יביאו את הגרסה הזאת

פעם בעשור יוצא משחק כזה ואתה מתקמצן לקנות?
סקידרואו אלאק
תתבייש

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x