Gamescom 2013: סיכום מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

מיקרוסופט סיפקה כמה הכרזות חדשות במסיבת העיתונאים הצנועה שלה ב Xbox One Gamescom 2013 : פיפ"א 14 בחינם, קול אוף דיוטי גוסטס, פייבל וגם אונליין ל-Ryse

מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט בתערוכת גיימסקום היתה ממוקדת וקצרה יחסית, לפחות לעומת זו של סוני. במשך קצת יותר מחצי שעה החברה סיפקה כמה הכרזות מעניינות , למרות, שכנראה היא שומרת חלק מהקלפים האחרונים שלה לתערוכת PAX Prime שתתקיים בסיאטל. מיקרוסופט הודיעה כי היא עשתה מאמץ אמיתי עם ה-Xbox One בכדי להביא לקהל שלה חוויה חברתית יותר. זה כולל המלצות על משחקים, הישגים ואתגרים מיוחדים ושחקנים גם יוכלו להעלות ולשתף קטעי משחק באינטרנט. 

xbox-ONE-gamescom-2013

תעשיית האינדי

מיקרוסופט התייחסה לתעשיית האינדי וציינה שהיא מנסה לעודד מו"לים קטנים יותר, אולפנים עצמאיים עם שירות הפרסום עצמי החדש שלה- ID@Xbox. מדובר בתכנית חדשה שתתמוך במפתחים העצמאיים על פלטפורמת ה-Xbox One. לכל המפתחים הרשומים יינתנו שתי ערכות פיתוח בחינם של Xbox One, גישה מלאה לקינקט, וכלי פיתוח ל Xbox Live כמו: Xbox SmartGlass, מולטיפלייר, הישגים ו-Gamerscore.

Call Of Duty: Ghost

מארק רובין, מפיק המשחק מחברת אינפיניטי וורד עלה לבמה וחשף כי שחקני האקסבוקס One של המשחק Call Of Duty: Ghost יזכו לשחק על שרתים יעודיים, הודות לכוח העצום של הענן של מיקרוסופט (Xbox Live Cloud).

בנוסף, רובין חשף מוד חדש למשחק בשם בליץ (Blitz), בו שחקנים נלחמים על שליטה במיקום של האויב. כאשר השחקנים מגיעים לאזור המסוים במחנה האויב הם זוכים לציון ומועברים בחזרה לנקודת ההתחלה שלהם.

 Ryse Son of Rome multiplayer

אחרי ש- Ryse: Son of Rome הימם את מעריצי האקסבוקס בתערוכת E3, מיקרוסוט הודיעה כי כותר ההשקה האקסקלוסיבי לXbox One יכיל גם מצב מרובה משתתפים (מולטיפלייר). מוד אונליין בשם גלדיאטור שבו לוחם רומאי צריך לצבור הריגות בזירה כדי לשמור על רצף של קריאות הקהל, אם זה בוז או שאגות עידוד. 

The Division

משחק היריות ההמוני מגוף שלישי , שיתרחש בעולם פתוח, חלק בתקופה בה התפרצות קטלנית מתרחשת בניו יורק. המשחק היה אחד מהכותרים המרשימים יותר שהפתיע את כולנו בתערוכת E3 במסיבת העיתונאים של יוביסופט, ומיקרוסופט חשפה כי לבעלי Xbox One יהיה תוכן בלעדי, שיפורסם בהמשך. המשחק גם הוכרז למחשב האישי.

Fighter Within – משחק קינקט חדש

יוביסופט הכריזה על משחק לחימה / מכות חדש לקינקט בשם Fighter Within. הטריילר שנחשף, לא הציג גיימפליי אמיתי אלא קטעים סינמטים שלא משקפים את המשחק.  השליטה במשחק נשענת על החיישן של הקינקט לשליטה על שני קרבות על המסך. אגרופים, בעיטות ו" טריגרים "אחרים יתורגמו לתנועות להתקפות אישיות על המסך של המשחק.

Fable: Legend

הוכרז כותר חדש לסדרת פייבל- Fable: Legend, אנחנו יודעים. משחק ואת הביקורות המוקדמות אומרים שזה הטוב ביותר עד כה. אתה יכול לשחק כגיבור או כנבל. במהלך משחק, שחקן אחד שולט בנבל, ושלושה האחרים לאתגר אותם.נבל veiws את המשחק מנקודת מבט מלמעלה ויכול למקם את המלכודות ואויבים.

Fable-Legends-Gamescom

FIFA 14 בחינם

"לכדורגל יש בית חדש והוא נקרא אקסבוקס" הכריזה מיקרוסופט וחשפה כי למשחק פיפ"א 14 יהיה תוכן בלעדי ב-Ultimate Team, בו תוכלו לשחק עם "האגדות של אתמול". 

השמועה, עוד לפני התערוכה, כי FIFA 14 יוענק בחינם למזמיני הקונסולה החדשה, היתה נכונה. מיקרוסופט הכריזה כי כל מי שיבצע הזמנה מוקדמת ל Xbox One יקבל עותק של פיפ"א 14 בחינם. 

פיפא 14 אקסבוקס ONE

הדיל הזה עם EA והקינקט המובנה כבר מצמצמים את פער המחיר בין ה-PS4, שעולה 400 דולרים, לבין האקסבוקס שמחירה 500 דולרים.

השתכנעתם?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא כי הFIFA 14 עולה 60 דולר? אז שנה הבאה כשתצא XBOX 1 בארץ מה זה יעזור לי? נ.ב מישהו יודע אם יש ליגה ישראית בFIFA 14? כי שמעתי שיש ליגות חדשות

ליגות ישראליות סביר להניח שלא יהיו.
EA הוסיפה קבוצות מהליגות בדרום אמריקה